Marketingo strategijos


Didmenines prekybos strategija. Marketingo biudžeto formavimas. Internetinio marketingo strategija diplominis. Strateginio marketingo plano biudžetas. Marketingo strategiju tipai. Rinkodaros plano biudžeto formavimo strategijos. Prekybos ir marketingo strategija. X įmonės rinkodaros tikslų nustatymas. Internetinio+marketingo+biudžeto. Internetinio marketingo biudžeto formavimo metodai.

Marketingo referatas. Įvadas. Marketingo strategijos vystymo modeliai. Marketingo strateginio planavimo etapai. Rinkos situacijos analizė. Įmonės makroaplinka. Vartotojų analizė. Įmonės konkurentų analizė. Marketingo kompleksas. Marketingo galimybių įvertinimas. Swot analizė. Rinkos segmentavimo kriterijai. Strateginių tikslų nustatymas. Strategijų formavimas. Marketingo veiklos biudžeto sudarymas. Strateginio marketingo plano vykdymo kontrolės metodikų analizė. Didmeninės prekybos įmonės „x“ marketingo strategijų formavimas. „x“ didmeninės prekybos įmonės veiklos apžvalga. „x“ didmeninės prekybos įmonės marketingo strateginio plano formavimas. Didmeninės prekybos įmonės „x“ situacijos analizė. „x“ įmonės marketingo galimybių įvertinimas. „x“ įmonės strateginių tikslų nustatymas. „x“ įmonės marketingo strategijų veiksmų planas. „x“ įmonės marketingo biudžeto sudarymas. „x“ įmonės strateginio marketingo plano vykdymo kontrolė ir įvertinimas. Išvados ir pasiūlymai. Naudotos literatūros ir šaltinių. Santrauka. Priedai.


Temos aktualumas - šios temos pasirinkimą nulėmė praktinė autoriaus darbo didmeninės prekybos įmonėje patirtis. Palyginti mažas dėmesys, kurį šiai sričiai skiria šalies įmonių vadovai ir uždavinių, kuriuos marketingo srityje dirbantys vadovai privalo šiuo metu spręsti, sudėtingumas bei platumas. Galima būtų išvardinti tokias temos aktualumą pagrindžiančias problemas, su kuriomis susiduria didžioji šalies didmeninės prekybos įmonių vadovų dalis:

•Būtinybė plėsti veiklą geografine prasme siekiant pasinaudoti rinkų globalizacijos teikiamomis galimybėmis kai valstybinės sienos praranda savo reikšmingumą. Įsisavinti naujus patrauklius prekių ir paslaugų pateikimo kanalus, įgalinančius padidinti pateikimo efektyvumą sumažinant kaštus.

•Būtinybė plėtoti naujas tradicinio verslo kryptis siekiant išlaikyti esamus ir patraukti naujus vartotojus, kurių reikalavimai gerokai išaugo.

•Efektyviai panaudoti šiuolaikines technologijas.

•Apsvarstyti ir įvertinti bendradarbiavimo ir integracijos su kitomis įmonėmis galimybes, įvertinti tokių sandorių ekonominę naudą ir susijusius kaštus.

Šio darbo tikslas - suformuoti marketingo strategijos parengimo metodiką didmeninės prekybos įmonei remiantis mokslinės literatūros analizės teorinių sprendimų bei atliktų praktinių tyrimų rezultatų apibendrinimu. Darbo tikslas yra suformuoti marketingo strategijas didmeninės prekybos įmonėje, atsižvelgiant į jos veiklos specifiką - produkciją, vartotojų ratą, mikro ir makroaplinkas, pagrindines tendencijas šiuolaikinėje rinkos ekonomikoje apskritai bei specifinėje ekonomikos šakoje – didmeninėje prekyboje.

  • Marketingas Referatai
  • 2013 m.
  • 66 puslapiai (10427 žodžiai)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 295 KB
  • Marketingo strategijos
    10 - 1 balsai (-ų)
Marketingo strategijos. (2013 m. Sausio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-strategijos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 16:10