Marketingo strategijų vertinimas


Marketingo praktikos ataskaita. Uab „x“ taikomų marketingo strategijų vertinimas. Įvadas. Uab „x“ charakteristika. Uab „x“ marketingo aplinka. Uab „x“ marketingo makroaplinka. Uab „x“ mikroaplinka. Uab „x“ prekių gyvavimo ciklas ir marketingo strateginiai sprendimai. Uab „x“ kainų politika. Uab „x“ prekių pateikimo kanalai ir strategijų sprendimai. Uab „x“ rėmimas prekei ar prekių linijai. Uab „x“ marketingo veiksmų planas atsižvelgiant į įmonės tikslus. Uab „x“ tyrimo metodai. Uab „x“ informacijos rinkimas, sisteminimas, apdorojimas ir pateikimas. Tyrimo imties nustatymas ir respondentų atranka. Uab „x“ ssgg analizė. Išvados ir rekomendacijos.


UAB „Gudragalvis“ verslo sėkmė didelė dalimi priklauso nuo planavimo.

Toks planavimas leidžia susieti ir suderinti įvairius veiksmus, taip, kad galėtų pasiekti geresnių bendrų rezultatų.

Įmonė turėtų iškelti šiuos strateginius tikslus: padidinti pardavimus 10 procentų iki 2015 metų, pateikti didesnį asortimento pasirinkimą, apie atsiradusią naują prekę, informaciją apie prekes ar prekių asortimentą ne tik kataloge pateikti, bet ir radijoje, televizijoje, įvairiausiose lankstinukuose, išanalizuoti naujų rinkų galimybes iki ateinančių 2014 metų.

Marketingo strategijų vertinimas. (2013 m. Gegužės 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-strategiju-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 16:23