Marketingo strateginis planavimas


Vadybos konspektas. Atsakymai. Bendrosios strateginio planavimo nuostatos. Įmonės strateginio planavimo nauda ir procesas (schemaĮmonės programinis pareiškimas arba misija. Supančios socialinės aplinkos bendrieji veiksniai ir jų turinys. Supančios operacinės aplinkos bendrieji veiksniai ir jų turinys. Šakinės konkurencijos jėgos. Išorės aplinkos esminių veiksnių apibendrinimas. Įmonės vidaus ištekliai ir jų klasifikavimas. Strategijos analizės remiantis ištekliais, atlikimo eiliškumas. Stabilus konkurencinis pranašumas, jo kontinuumas. Įmonės organizacinės struktūros tipai, jų esmė. Įmonės kultūra. Įmonės vidaus aplinkos analizės apibendrinimas. Strategijos rūšys, jų esmė. Bostono matrica. Funkcinės strategijos rūšys, jų esmė. Įmonės scenarijus, jo esmė ir turinys. Strategijos įvertinimo kriterijai ir jų esmė. Įmonės uždaviniai ir tikslai. Įmonės portfelio plėtros galimybės. Marketingo plano sudėtinės dalys kontrolinių rodiklių sąvadas, esamos marketingo situacijos aprašymas, grėsmės ir galimybės, uždaviniai ir problemos. Marketingo plano sudėtinės dalys marketingo strategija, veiksmų programa, biudžetas, kontrolė. Marketingo kompleksas 4P. Planavimas remiantis pelno optimizavimu. Marketingo kontrolės turinys. Metinių planų vykdymo kontrolė. Pelningumo kontrolė. Marketingo revizija marketingo sferos revizija. Maketingo revizija marketingo strategijos revizija. Marketingo revizija marketingo tarnybos organizavimo revizija. Marketingo revizija marketingo sistemų revizija. Marketingo revizija marketingo rezultatyvumo revizija.


Marketingo strategija - yra įm. sukoordinuotų veiksmų, nukreiptų į stabilaus konkurencinio pranašumo iškovojimo visumą.

Į rinką nukreiptos strategijos planavimą sudaro: Įmonės tikslai; Galimybės ir grėsmės; Ištekliai; Galimybė pasiekti ir palaikyti naujas rinkas.

Strateginio planavimo tikslas - tai verslo ir produkto sukūrimas ir realizavimas nukreiptas į sėkmingą įm. funkcionavimą ir iškeltų tikslų pasiekimą.

Bendrosios strateginio planavimo nuostatos remiasi 3 sąlygomis:

1.įm. valdymas turi remtis investicinio portfelio valdymo principu (kiekviena įm. veiklos kryptis turi pelno gavimo potencialą, turime atitinkamai paskirstyti išteklius pagal tą potencialą.).

2.reikia įvertinti kiekvienos verslo (produkto) rūšies perspektyvas (siejasi su pelno potencialu), tai reiškia, kad reikia analizuoti rinkos tendencijas, užimamą poziciją, rinkos dalį, konkurentus ir pan.

  • Vadyba Konspektai
  • 2014 m.
  • 15 puslapių (4451 žodis)
  • Vadybos konspektai
  • Microsoft Word 53 KB
  • Marketingo strateginis planavimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Marketingo strateginis planavimas. (2014 m. Spalio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-strateginis-planavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 22:51