Marketingo tobulinimas


Marketingo komplekso tobulinimas. Rinkodaros kompleksas. Rinkodaros komplekso tobulinimas. Marketingo tyrimu taikymo aktualumas. Marketingo tobulinimo galimybes. Marketingo priemonių tobulinimas bakalauro darbas. Marketingo tyrimų tobulinimas. Paslaugų imones veiklos tobulinimas. Klientu aptarnavimo tobulinimas. Pasiūlymai tobulinti darbą.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Situacijos analizė. Įmonės marketingo tikslai ir strategijos. Įmonės marketingo aplinkų analzė. Išorinė aplinka. Vidinė aplinka. Iį „jodrė“ marketingo programos tobulinimas. Pirkėjų nuomonės tyrimas. Tyrimo metodologija. Tyrimo rezultatų analizė. Marketingo programos formavimas. Išvados. Literatūra. Priedai.


Viena iš šiuolaikinės paslaugų įmonės sėkmingos veiklos prielaidų yra kokybiškų paslaugų, atitinkančių vartotojų lūkesčius ir teikiamą naudą, pateikimas bei nuolatinis jų tobulinimas. Šiuolaikinis verslas gyvuoja dinamiškoje aplinkoje, kurioje pokyčiai yra pastovus reiškinys. Ypač didelę įtaką verslui daro konkurencija. Todėl aukšta klientų aptarnavimo kokybė tampa vis svarbesnė. Įmonės stengiasi pateikti kuo prieinamesnių ir patrauklesnių pasiūlymų, kad vartotoją būtų galima patraukti savo pusėn dėl kokybiško aptarnavimo ir plataus prekių asortimento.

Temos aktualumas: kadangi kiekvienas klientas nori gauti kokybiškas ir nepriekaištingas paslaugas, klientui svarbu kaip yra pateikiama paslauga, ir ar ji atitinka jo lūkesčius. Esant ypač didelei įmonių konkurencijai, stengiamasi užtikrinti kuo geresnį klientų aptarnavimą, patenkinti klientų lūkesčius bei išsiaiškinti jų poreikius. Tačiau ne visada klientai lieka patenkinti suteiktu aptarnavimu. Todėl svarbu išsiaiškinti klientų nuomonę apie prekybos įmonės marketingo kompleksą.

Tyrimo objektas: iį „jodrė“ marketingo kompleksas.

Tyrimo tikslas: pateikti rekomendacijas iį „jodrė“ marketingo programos tobulinimui. Tyrimo uždaviniai. Atlikti iį „jodrė“ veiklos ir marketingo komplekso analizę. Atlikti tyrimą, leidžiantį nustatyti iį „jodrė“ marketingo komplekso kokybė. Pateikti rekomendacijas iį „jodrė“ marketingo komplekso tobulinimui.

Tyrimo priemonės. Tyrimas bus atliktas taikant įmonės veikos duomenų grupavimo, apibendrinimo ir lyginimo metodus. Empirinei analizei bus taikomas kiekybinis pirkėjų apklausos metodas.

Marketingo tobulinimas. (2012 m. Kovo 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tobulinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 20:26