Marketingo tyrimai jo etapai


Atliekamo tyrimo etapai. Marketingo tyrimo praktika referatas. Sporto marketingo tyrimo etapai. Marketingo tyrimai ir informacija. Marketingo tyrimo sprendimai. Praktikos ataskaita avitela.

Vadybos referatas. Marketingo tyrimas. Marketingo informacijos sistema. Marketingo tyrimo kryptys. Literatūros sąrašas. Norint padaryti teisingą sprendima reikia surinkti reikiamą informaciją. Taigi , sprendimo teisingumas labai priklauso nuo turimos informacijos. Taip pat ir marketingo sprendimai reikalauja informacijos,tam ir yra daromas marketingo tyrimas. Pažintinis tyrimas – marketingo tyrimo etapas , kuriame renkama lengvai prieinama informacija apie suformuluotą problemą tiek firmos viduje , tiek ir už jos ribų. Šiame etape vyksta kosultacijos su firmos darbuotojais bei kitų organizacijų atstovais , susiduriančiais su įvairiais iškeltos problemos aspektais. Be to , analizuojami įvairūs firmos vidiniai dokumentai bei kiti lengvai prieinami informacijos šaltiniai. Marketingo informacijos sistema- tai metodų ir procedūrų visuma, organizuojanti su marketingu susijusių duomenų rinkimą, apdorojama ir sprendimams reikalingos informacijos pateikimą.


Norint padaryti teisingą sprendima reikia surinkti reikiamą informaciją.

Marketingo tyrimas-tai sistemingas duomenų , susijusių su marketingo prblemomis , riproblemos formulavimas-tai pradinis marketingo tyrimo etapas , kuriame apibrėžiami klausimai , kuriuos išspręsti turi padėti organizojamas tyrimas.

Marketingo tyrimas duoda geresnius rezultatus tada , kai problema suformuluota konkrečiau. Kartais konkretizavimo metu jau dalinai paaiškėja ir galimos sprendimo kryptys. Tolesni tyrimo etapai padeda pagrįsti ar atmesti susiformavusias nuomones.

Kartais firma susiduria su nepažįstamu reiškiniu ( nauja rinka ar kt. ) , todėl konkrečiai suformuluoti problemą gana sunku. Tada tyrimui prireikia daugiau išlaidų o rezultatas gaunamas mažesnis , nes surenkama daug nereikalingų duomenų. Todėl toks tyrimas mažiau efektyvus , nes tyrimo išlaidas sąlygoja visa tyrimo apimtis , o rezultatą – tik jo dalis , padedant daryti sprendimą.

Pažintinis tyrimas – marketingo tyrimo etapas , kuriame renkama lengvai prieinama informacija apie suformuluotą problemą tiek firmos viduje , tiek ir už jos ribų.

šiame etape vyksta kosultacijos su firmos darbuotojais bei kitų organizacijų atstovais , susiduriančiais su įvairiais iškeltos problemos aspektais.

Analizuojant vidinius duomenis paprastai tiriama ankstesnių laikotarpių pardavimų apimtis , struktūra , marketingo išlaidos , jų pasiskirstymas. Toks tyrimas leidžia suformuluoti hipotezę.

Hipotezės formulavimas – tai marketingo tyrimo etapas kuriame apibrėžiami shipotezės suformulavimas iškelia būtinybę ją patikrinti. Kaip tai bus atliekama , numatoma tyrimo planavimo metu.

Tyrimo planavimas – tai marketingo tyrimo etapas , kuriame numatomi duomenų rinkimo metodai , tam rekalingos priemonės ir atrankinės visumos formavimo būdai.

šio etapo rezultatas – marketingo tyrimo planas , kuriuo remiantis toliau vykdomas duomenų rinimas.

Duomenų rinkimas – tai marketingo tyrimo etapas , kuriame tam tikrų metodų ir priemonių pagalba antriniai duomenys – tai duomenys , gauti atliekamo tyrimo metu ir vienokia ar kitokia forma jau skelbti.

Antrinių duomenų panaudojimas paprastai daug pigesnis , negu pirminių. Antrinių duomenų šaltiniais gali būti vyriausybinių organizacijų leidiniai , privačių tyrimus atliekančių įstaigų paskelbta informacija , mokslinių organizacijų publikacijos ir kt. Jie gana prieinami tačiau kartais gali iškreipti situaciją , nes dažniausiai būna surinkti , sugrupuoti ir apibendrinti , siekiant visiškai kitų tikslų.

  • Vadyba Referatai
  • 2010 m.
  • 15 puslapių (2921 žodis)
  • Universitetas
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 19 KB
  • Marketingo tyrimai jo etapai
    8 - 3 balsai (-ų)
Marketingo tyrimai jo etapai. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimai-jo-etapai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 18:09