Marketingo tyrimai. Praktika


Marketingo tyrimu praktika. Marketingo praktika. Rinkodaros tyrimai praktika. Marketingo tyrimo praktika referatas. Marketingo tyrimo proceso etapai. Marketingo tyrimu praktikos ataskaita. Referatai marketingo tyrimai. Remi kursinis darbas.

Ekonomikos tyrimas. Įvadas. „persil” skalbimo miltelių marketingo tyrimas. Pirminių duomenų rinkimo metodas. Ataskaita. Kaip marketingo tyrimų sinonimas kartais vartojamas rinkos tyrimų terminas. Tačiau marketingo tyrimų sąvoka platesnė, ji apima visą su marketingo valdymo planavimu, įgy¬vendinimu ir kontrole susijusių informacijos paieškos, rinkimo, apdorojimo ir interpretavi¬mo veiksmų kompleksą. Tuo tarpu rinkos tyrimais vadinama tik tam tikra marketingo tyri¬mų dalis. Taikomąją marketingo tyrimų reikšmę atskleidžia jų rezultatų panaudojimas praktikoje. Jų daromą poveikį galima vertinti keliais požiūriais:. Pirma, marketingo tyrimais gaunama informacija verslo ar valstybės vadovams leidžia sumažinti jų priimamų klaidingų sprendimų riziką. Antra, marketingo tyrimai per grįžtamąjį ryšį padeda atskleisti marketingo komplekso (sisteminiu požiūriu - marketingo proceso) gerąsias bei blogąsias puses ir priklausomai nuo pasirink¬tos tikslinės rinkos ieškoti veiksmingesnių jo tobulinimo variantų. Trečia, išankstinis marketingo aplinkos tyrinėjimas padeda numatyti priimamų sprendimų įgy-vendinimo padarinius. Tyrimo tikslas. Išsiaiškinti pirkimo apimčių tendencijas ir naujo produkto įvedimo galimybes. Išanalizuoti konkurentus ir jų produkciją ir įvertinti jų bei savo produkcijos trukumus bei privalomumus. Pastebėjimus išanalizuoti ir įvertinti. Vykdant stebėjimus didžiuosiuose prekybos centruose „maxima” ir „remi”, kartu su prezentacijomis.


Marketingo tyrimai - tai marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas.

Kaip marketingo tyrimų sinonimas kartais vartojamas rinkos tyrimų terminas. Tačiau marketingo tyrimų sąvoka platesnė, ji apima visą su marketingo valdymo planavimu, įgy­vendinimu ir kontrole susijusių informacijos paieškos, rinkimo, apdorojimo ir interpretavi­mo veiksmų kompleksą. Tuo tarpu rinkos tyrimais vadinama tik tam tikra marketingo tyri­mų dalis.

Taikomąją marketingo tyrimų reikšmę atskleidžia jų rezultatų panaudojimas praktikoje. Jų daromą poveikį galima vertinti keliais požiūriais.

Pirma, marketingo tyrimais gaunama informacija verslo ar valstybės vadovams leidžia sumažinti jų priimamų klaidingų sprendimų riziką.

Antra, marketingo tyrimai per grįžtamąjį ryšį padeda atskleisti marketingo komplekso (sisteminiu požiūriu - marketingo proceso) gerąsias bei blogąsias puses ir priklausomai nuo pasirink­tos tikslinės rinkos ieškoti veiksmingesnių jo tobulinimo variantų.

Trečia, išankstinis marketingo aplinkos tyrinėjimas padeda numatyti priimamų sprendimų įgy­vendinimo padarinius.

Gilinantis į marketingo tyrimų turinį kitu aspektu galima sakyti, kad tai yra mokslas apie marketingo sprendimams reikalingos informacijos planavimą, rinkimą, analizavimą, gaminimą bei pateikimą naudoti.

Verslo ir kitų organizacijų praktikoje marketingo tyrimai gali būti pasitelkiami ne vien sprendimų paieškai ir argumentavimui, bet ir kitais tikslais, pavyzdžiui, priežastinių ryšių nustatymui. Išskiriama keletas marketing atsiranda daugiau galimybių kuriant duomenų bazę arba marketingo informacinę sistema, kuri savo ruožtu išplečia analizavimo bei geresnio sprendimų parengimo galimybes.

Išsiaiškinama, kurių mikroaplinkos partnerių, reišsiaiškinti pirkimo apimčių tendencijas ir naujo produkto įvedimo galimybes. Vykdant stebėjimus didžiuosiuvykdys degustacijas/prezentacijas, suteisk infor in mundo parinks tinkamiausius prekybos centrus ir efektyviausią laiką prezentacijų vykdymui juo in mundo gali vykdyti jūsų produkto prezentacijas keliuose prekybos centruose ir keliuose miestuose vienu metu.

Jūsų produktą pristatinės tą darbą profesionaliai atliekantys jauni, komunikabilūs ir psichologiškai parengti žmonės.

  • Ekonomika Tyrimai
  • 2010 m.
  • 8 puslapiai (866 žodžiai)
  • Ekonomikos tyrimai
  • Microsoft Word 56 KB
  • Marketingo tyrimai. Praktika
    8 - 1 balsai (-ų)
Marketingo tyrimai. Praktika. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimai-praktika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 02:26