Marketingo tyrimai praktikos ataskaita


Marketingo praktikos ataskaita. Rinkodaros praktikos ataskaita. Marketingo tyrimu praktika. Rinkodaros tyrimo ataskaita. Marketingo tyrimo ataskaita. Marketingo tyrimu ataskaita. Tyrimo ataskaitos formos pavyzdys. Marketingo tyrimų ataskaita doc. Tyrimo ataskaitos. Praktikos tikslas marketingo.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Duomenų rinkimo metodo ir formos parinkimas. Atrankos būdo parinkimas. Imties dydžio nustatymas. Duomenų analizė. Apklausos tyrimo rezultatai. Hipotezių tikrinimas. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra.


Prekės tobulinimas, rinkos užvaldymas ir tapimas monopolininku, nuolatinių lojalių klientų gausa ir jų didėjimas yra vieni iš pagrindinių įmonės tikslų. Nors galima prieštarauti sakant argumentą, kad savininkus domina maksimalus gaunamas pelnas su kuo mažesne rizikos dalimi ir tikrai jiems nesvarbu kiek jie parduoda produkcijos ir kokios ji kokybės. Tačiau dabartinis laikas, kai žmones dažniausiai gali rinktis ne iš keletas prekių asortimento, o iš dešimties tuos pačius poreikius patenkinančių prekių, tai tampa labai aktualu. Bet ar įmanoma gauti milžiniškus pelnus dabartiniais laikais neatrandant kažko naujo, o tiesiog įsiliejant į rinką kaip konkurentas, ar įmanoma rinką užkariauti su sena technologija ir nedarant inovacijų gamybiniam procese?

Plėtra, atradinėjimas naujovių ir begalinis tobulėjimas tenkinant žmogaus lūkesčius yra vieni iš šūkių kuriais vadovaujasi įmonės, o kad juos patenkinti kartais reikia net persivesti per galvą, šios temos aktualumas ir yra svarbiausias kylančios ekonomikos šalims, kurį galima būtų pavadinti plėtra, raida, vystymusi, progresu.

Tyrimo tikslas – ar dabar naudojami rėmimo komplekso elementai gali padidinti uab „koslina“ pardavimus.

Norint atlikti mano rašomos temos analizę pirmiausiai reikia susipažinti su teorinia dalimi, Su rėmimo samprata ir rėmimo komplekso elementais. Tai padarius galima sudaryti anketą ir atlikti tyrimą, kuris suteiks galimybę išanalizuoti kosmetikos ir parfumerijos prekių parduotuvės „koslina“ rėmimo kompleksą. Susumavus gautus pirminius duomenis, sužinosime, rėmimo komplekso elementų svarbą ir efektyvumą. Tyrimo pabaigoje bus suformuluojamos išvados bei pateikti pasiūlymai. Nustatę tyrimo problemą, tikslą bei uždavinius, suformuluosime hipotezes. Tyrimas parodys ar jos pasitvirtins, ar ne. Atsižvelgiant į tyrimo problemą, tikslus bei norimos gauti informacijos pobūdį, tikslingiausia būtų pasirinkti apklausos tyrimo metodą. Kadangi apklausa bus vykdoma naudojant klausimus, kurie bus pateikiami tam tikru nuoseklumu, todėl bus gauti tokie patys atsakymų variantai ir tai leis lengvai interpretuoti gautus rezultatus ir padaryti galutines išvadas.

Aš pati nedirbu šioje parduotuvėje, bet susitarus su vadovybę, parduotuvėje „koslina“ buvo pastatytos urnos, skirtos užpildytom anketom mesti. Taip pat buvo skatinamos pardavėjos, kad jos nepamirštų pirkėjams paduoti anketas ir paaiškintų respondentams, kaip juos pildyti, jei pirkėjui kiltų problemų ar klausymų dėl anketos užpildymo.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 17 puslapių (2662 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 87 KB
  • Marketingo tyrimai praktikos ataskaita
    10 - 1 balsai (-ų)
Marketingo tyrimai praktikos ataskaita. (2012 m. Kovo 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimai-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 23:17