Marketingo tyrimai skaidrės


Marketingo skaidrės. Įvadas. Tyrimo metodika. Uab "Forum fitness". Paslaugų klasifikacija. Paslaugos klasifikavimo būdai. Uab "Forum fitness". Paslaugų pasiūlos analizė. Įmonės įsipareigojimai vartotojui. pagrindinės ir papildomos paslaugos. Palyginimas su konkurentais. Paslaugos struktūra. Įmonės paslaugų kontaktinio. ir paramos personalo charakteristika. Kompetencijos. Įmonės paslaugų vartojimo charakteristika. Vartojimo įpročiai, galimi skundai. Segmentai. Uab "Forum fitness". Teikiamų paslaugų procesas. Uab "Forum fitness ". Fizinė aplinka. Uab "Forum fitness". aplinkos elementai. Uab "Forum fitness". Stiliaus elementai. Įmonės pieinamumo ir vietos veiksniai. Įmonės paslaugų ir kainų analizė. Uab "Forum fitness". komunikacijos priemonių analizė. Išvados ir siūlymai.


Tyrimo metodika yra tikslas išanalizuoti UAB "Forum fitness " įmonės vykdomą veiklą, paslaugų klasifikaciją, pasiūlos analizę, personalo ir vartojimo charakteristiką, paslaugų procesą, fizinę ir vidinę aplinkas, vietos veiksniu ir dar keletą aspektų. UAB "Forum fitness " įmonė yra įsikūrusi Konstitucijos pr. 26, LT- 08105 Vilnius . Pagal rūšį pasirinkta įmonė yra uždaroji akcinė bendrovė, kurios veiklos pobūdis yra paslaugų įmonė. Pagrindinė paslauga yra sportas, fizinis aktyvumas.

Klasifikacija yra skirstymas grupėmis pagal tam tikrus požymius. Paslaugų srityje klasifikavimas gali būti ekonominis ir marketinginis. Ekonominis klasifikavimas susijęs su ekonominiais rodikliais, kaip BVP. Šiame darbe yra analizuojamas paslaugų marketingo kompleksas, tai svarbiausia yra marketinginis klasifikavimas. Marketinginis klasifikavimas, kuris įgalina geriau suprasti vartotojų lūkesčius, elgseną, paslaugų vartojimo prioritetus, dažnumą, galimus plėtros planus ateityje.

Paslaugos teikimas neįmanomas be vartotojo, kai vartotojas dalyvauja visame teikimo procese, kontaktas tarp vartotojo ir tiekėjo yra stiprus. Atsiradę nesklandumai tarp vartotojo ir tiekėjo, įtakoja prastą paslaugos suvokimą. Pagal paslaugos vartojimo motyvus – individualūs, kadangi kiekvienas vartotojas ateina patenkinti individualius poreikius. Pagal teikėjo motyvus – komerciniai. UAB "Forum fitness" centro paslaugos sukurtos vartotojų laisvalaikio paįvairinimui, todėl yra mokamos. Pagal pasiūlos pobūdį – standartizuotos. Įranga skirta visiems. Pagal vartotojo ir teikėjo santykių pobūdį – būdingas formalus vartotojo ir teikėjo ryšys.Paslaugų marketinginis klasifikavimas padeda geriau suvokyti teikiamų paslaugų pobūdį, į ką atkreipti dėmesį, kaip tobulėti.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2014 m.
  • 25 puslapiai (1733 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 96 KB
  • Marketingo tyrimai skaidrės
    10 - 3 balsai (-ų)
Marketingo tyrimai skaidrės. (2014 m. Lapkričio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimai-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 10:09