Marketingo tyrimai špera


Speros marketingo tyrimas. Marketingas speros ktu. Statoil rinkodaros tyrimai. Rinkodaros tyrimai spera. Marketingo tyrimo problemos speros. Marketingo sistema spera.

Ekonomikos Špera. Marketingo tyrimas (marketing research) -tai sistemingas duomenų, susijusių su marketingo problemomis, rinkimas, kaupimas ir apdorojimas. Marketingo informacijos sistema. Mis paprastai sudaro keturios posistemės. Visi marketingo tyrimai atliekami nuosekliai pagal etapus.


Marketingo organizavimui reikalingi tyrimai būna labai įvairūs. Beveik visada jų rezultatas gaunamas su tam tikra paklaida arba apskritai tik nurodo tikėtiną reiškinio būklę ar plmarketingo informacijos sistema (marketlng information systems) - tai metodų, veiksmų bei ryšių sistema, kurios paskirtis - rinkti, klasifikuoti, tvarkyti, analizuoti, vertinti rr teikti tikslią informaciją, kuria galėtų pasinaudoti firmos planuodamos, naudodamos ir kontroliuodamos marketingo priemones.

Mis veiklos privalumai - jos nenutrūkstamumas ir visapusiškumas. Tai padeda įvertinti aplinkos dinamiką. Mis paprastai sudaro keturiosši sistema turi ryšį su duomenų šaltiniais ir su pateikiamos informacijos vartotojais. Artimai su rinkos tyrimu siejosi pirkėjų elgesio tyrimas, firmos ekonominės veiklos analizė. Gali būti atliekami specialūs tyrimai, padedantys nustatyti prekės (ypač naujos) kainą, pirkėjams patraukliausias nuolaidas ir pan.

  • Ekonomika Šperos
  • 2011 m.
  • 1 puslapis (431 žodis)
  • Ekonomikos šperos
  • Microsoft Word 5 KB
  • Marketingo tyrimai špera
    8 - 2 balsai (-ų)
Marketingo tyrimai špera. (2011 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimai-spera.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 14:15