Marketingo tyrimas arbatų prekyba


Kiekybinis tyrimas imoneje. Bakalaurinis darbas ekspertine apklausa. Darbas su arbatomis. Anketa rinkodaros vertinimas. Plansetiniu kompiuteriu rinkos pest analize. Arbatu analize. Ekspertine apklausa. Prekybos marketingo problemos.

Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Teorinė/probleminė dalis. Praktinė dalis. Makroaplinkos pest analizė. Misija, vizija ir tikslai. „x“ pozicionavimo žemėlapis. Mikroaplinkos subjektų swot analizė. Vartotojo apibūdinimas. Vartotojų rinkos segmentavimas. Vartotojo žemėlapio sudarymas. Konkurencinės aplinkos analizė. Tiriamoji dalis. Apklausa(kiekybinis tyrimas). Giluminis interviu(kokybinis tyrimas). Ekspertinė apklausa(kiekybinis tyrimas). Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas. Priedai.


Atliksiu marketingo tyrimą Akcinėje Bendrovėje „Skonis ir kvapas“, kuri įkurta nuo 1997 metų. Tai privati lietuviško kapitalo įmonė. Centrinė būstinė, gamybos ir logistikos centrai – Vilniuje. Lietuvoje veikia 3 regioniniai distribucijos centrai – Kaune, Klaipėdoje ir Panevėžyje.

Taigi remdamasi marketingo tyrimams skirtos teorinės medžiagos analize atliksiu empirinius tyrimus UAB „Skonis ir kvapas“ bei nustatysiu šios bendrovės veiklos tobulinimo būdus panaudojant marketingo instrumentus.

Mano atliekami tyrimai bus taikomi UAB „Skonis ir kvapas“ arbatoms žaliajai GREEN PRICE ir juodajai EARL GREY ištirti. Pagrindinė marketingo tyrimų problema, kodėl juodoji Earl Grey arbata daugiau perkama nei žalioji Green Prince.

Marketingo tyrimas arbatų prekyba. (2013 m. Kovo 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimas-arbatu-prekyba.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 20:05