Marketingo tyrimas Audimas įmonėje


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Situacijos analizė. Problemos formulavimas. Tyrimo tikslai. Hipotezių formulavimas. Tyrimo metodo parinkimas. Metodikos parengimas. Duomenų rinkimas. Duomenų analizė. Išvados. Literatūra.


Gaminių kainų, atitinkančių kokybę, kilimas, įtakoja pirkėjų skaičiaus mažėjimą, kadangi:

Kylant gaminių kainoms, dauguma pirkėjų atsisakytų šios įmonės gaminamos produkcijos, nors ir žinoma, kad AB „Audimas“ gaminių labai aukšta kokybė. Siūlymas šiai problemai spręsti – reikėtų stengtis nustatyti kuo mažesnes kainas, kad įmonė gautų pelną, tačiau išlaikytų klientus.

Didžiają dalį pirkėjų sudaro asmenys, galintys per mėnesį išleisti iki 100 litų – net 53 procentai, tad gaminių kainų kilimas atbaidytų ne vieną šios grupės atstovą. Siūlymas šiai problemai spręsti - reikėtų vykdyti daugiau akcijų, prizinį fonda galėtų sudaryti čekiai apsipirkimui šios įmonės firminėse parduotuvėse.

Marketingo tyrimas Audimas įmonėje. (2013 m. Spalio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimas-audimas-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 05:10