Marketingo tyrimas Dirbtinių ir natūralių eglučių paklausa


Vadybos tyrimas. Įvadas. Tyrimo metodo pasirinkimas. Atrankos ir imties dydžio nustatymas. Prekės tyrimas. Prekes klasifikacija. Kainos pokyčiai. Vartotojų nuomonių tyrimas. Vartotojų elgesio rinkoje tyrimas. Išoriniai vartotojo elgsenos veiksniai. Natūralių ir dirbtinų eglučių paklausos tyrimo rezultatų analizė. Rinkos tyrimas. Rinkos paklausos įvertinimas. Prekės pozicionavimas rinkoje. Pardavimų prognozė. Konkurencinės aplinkos tyrimas. Konkurentų analizė. Konkurencinių pranašumų nustatymas. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Atliekant rašto darbą susipažinome su išskirtinio pastato architektūra bei istorija. Kauno Kristaus prisikėlimo bažnyčia paliko gilų įspūdį, nes išsiskiria iš bendro miesto vaizdo, neatitinka tipinės bažnyčios apibūdinimo. Ant stogo esanti apžvalgos aikštelė leido pamatyti Kauną kitu kampu.

Be galo džiaugiamės pasirinkę būtent šį pastatą, įgijome nemažai žinių bei įdomiai praleidome laiką. Kauno Kristaus prisikėlimo bažnyčia, mūsų manymu, tikrai yra vienas iš įdomiausių pastatų visame mieste ar net Lietuvoje, kurį būtina aplankyti.

  • Vadyba Tyrimai
  • 2015 m.
  • 27 puslapiai (3032 žodžiai)
  • Vadybos tyrimai
  • Microsoft Word 318 KB
  • Marketingo tyrimas Dirbtinių ir natūralių eglučių paklausa
    10 - 6 balsai (-ų)
Marketingo tyrimas Dirbtinių ir natūralių eglučių paklausa. (2015 m. Vasario 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimas-dirbtiniu-ir-naturaliu-egluciu-paklausa.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 01:29