Marketingo tyrimas Drogas įmonėje


Marketingo tyrimas. Įvadas. Įmonės charakteristika. Istorija. „DROGAS“ plėtra. UAB „DROGAS“ vizija. UAB „DROGAS“ misija. UAB „DROGAS“ tikslai. Įmonės marketingo aplinkos ir vidaus veiksnių analizė. Problemos identifikavimas. Tyrimo tikslai, uždaviniai ir hipotezių formulavimas. Tyrimo tipo parinkimas. Duomenų rinkimo metodai. Atrankos ir imties procedūrų nustatymas bei duomenų rinkimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas. Priedas.


Darbo tikslas – atlikti marketingo tyrimą UAB „Drogas“ įmonėje

Darbo uždaviniai:

1.Susipažinti su įmonės charakteristika;

2.Susipažinti su įmonės marketingo aplinkomis ir vidaus veiksnių analize;

3.Nustatyti pagrindinę įmonės problemą;

4.Nustatyti tyrimo tikslus, uždaviniu ir suformuluoti hipotezes;

5.Nustatyti tyrimo tipo parinkimą;

6.Nustatyti duomenų rinkimo metodą;

7.Nustatyti atrankos ir procedūrų nustatymą bei duomenų rinkimą;

8.Išanalizuoti ir apibendrinti apklausos anketos rezultatus ir padaryti iš to išeinančias išvadas.

Darbo metodai :

1.Literatūros apžvalga

2.Internetinių puslapių apžvalga

3.Rezultatų apibendrinimas

  • Marketingas Tyrimai
  • 2014 m.
  • 20 puslapių (3070 žodžių)
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 157 KB
  • Marketingo tyrimas Drogas įmonėje
    10 - 2 balsai (-ų)
Marketingo tyrimas Drogas įmonėje. (2014 m. Sausio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimas-drogas-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 05:58