Marketingo tyrimas įmonėje


Marketingo tyrimai imoneje. Imone kurioje yra marketingo poblemos. Tyrimo pobudzio nustatymas. Tyrimo problemos identifikavimas. Marketingo tyrimai diplominis. Marketingo diplominis. Marketingo problemos imoneje. Marketingo tyrimas kursinis darbas. Marketingo tyrimai kursinis darbas. Marketingo tyrimo problemos identifikavimas.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Situacijos analizė. Organizacijos a. Sabonio “švaros centro” aprašymas. Marketingo veiklos procesas. Organizacijos aplinkos išraiška. Problemos identifikavimas. Tyrimo tikslai, uždaviniai ir hipotezių forminimas. Tyrimo tipo ir duomenų rinkimo metodas. Tyrimo instrumento sudarymas. Atrankos procedūra ir imties dydžio nustatymas. Duomenų atrinkimas ir analizė. Duomenų identifikavimas. Išvados ir rekomendacijos. Literatūra. Priedai.


Kiekviena įmonė įeidama naujai į rinką ar norėdama kuo ilgiau joje išlikti bei plėsti savo veiklą, turi vystyti marketingo procesą. Marketingo tyrimai yra viena iš svarbiausių sistemų, kuri padeda atsakyti į daugelį klausimų, išsiaiškinti problemų priežastis bei priimti svarbius sprendimus. Jei organizacija dar tik kūrimosi stadijoje, tai pirmiausia išsiaiškins: ką jai reikia gaminti ar kokias paslaugas teikti, kur tai daryti, kas bus jos pagrindiniai klientai ir kaip juos reikės pritraukti, kiek lėšų galės skirti žinomumo didinimui, kas bus jos konkurentai ir t. t. Tai tik nedidelė dalis klausimų, kurie kyla naujoms organizacijoms, tačiau į tokio pobūdžio klausimus padeda atsakyti marketingo tyrimai.

Šiame darbe atliksime marketingo tyrimą, kuriame analizuosime dar „jauną”, tačiau jau toli spėjusią pažengti drabužių valymo paslaugas teikiančią organizaciją A. Sabonio „Švaros Centrą” , bei nustatysime pagrindinę problemą – darbo kokybės veiklą. Marketingo tyrimų dėka stengsimės ją išanalizuoti bei rasti sprendimus.

Kursiniame darbe nuosekliai atliksime analizę iškeltai problemai spręsti, kurios pagalba patvirtinsime ar paneigsime išsikeltas hipotezes. Stengsimės kuo tiksliau identifikuoti problemų kilimo priežastis. Jog jas suradę ir patvirtinę galėtume pateikti rekomendacijas problemoms spręsti ir tokiu būdu ją pašalinti.

Darbo tikslas – atskleisti A. Sabonio “Švaros Centro” paslaugų kokybės sistemą.

Darbo objektas: UAB „Tigesta” A.Sabonio “Švaros Centras“

Darbo uždaviniai:

•Pateikti organizacijos charakteristiką;

•Atlikti duomenų analizę;

•Iškelti tyrimą patvirtinančias, paneigiančias hipotezes.

•Pateikti apklausos rezultatų analizę;

•Pateikti tyrimo išvadas ir rekomendacijas.

Darbo metodai – informacinių srautų analizė, sintezė bei vertinimas.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 25 puslapiai (4076 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 214 KB
  • Marketingo tyrimas įmonėje
    10 - 1 balsai (-ų)
Marketingo tyrimas įmonėje. (2012 m. Gegužės 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimas-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 02:36