Marketingo tyrimas interneto paslaugos kokybes tyrimas


Marketingo kokybe. Paslaugos reikalingumo tyrimas. Internetas ir jo paslaugos.mokslo baze.

Marketingo tyrimas. Įvadas. Problemos išsiaiškinimas. Žvalgybinis tyrimas. Tyrimo tikslų apibrėžimas. Tyrimo reikalingumo pagrindimas. Tyrimo pobūdžio nustatymas. Tyrimo metodo parinkimas. Imčių atranka. Duomenų rinkimas. Duomenų analizavimas. Ataskaitos rašymas ir pateikimas. Įgyvendinimas. Išvados. Literatūra. Priedai.


Darbo tikslas – ištirti interneto kaip paslaugos kokybę vartotojo atžvilgiu.

Tyrimo uždaviniai:

1.Išsiaiškinti tyrimo problemą.

2.Atlikti žvalgybinį tyrimą.

3.Apibrėžti tyrimo tikslus.

4.Pagrįsti tyrimo reikalingumą.

5.Nustatyti tyrimo pobūdį.

6.Parinkti tyrimo metodą.

7.Atrinkti imtis.

8.Surinkti tyrimui reikalingus duomenis.

9.Išanalizuoti surinktus duomenis.

10.Parašyti ir pateikti ataskaitą.

11.Įgyvendinti tyrimo rezultatus.

Hipotezės:

H1: Panevėžio miesto interneto vartotojai yra patenkinti savo tiekėjo paslaugos kokybe.

H2: Vartotojams trūksta kokybiško techninio aptarnavimo.

Darbe buvo naudoti šie tyrimo metodai:

1.Mokslinės literatūros analizė;

2.Anketinė apklausa.

3.Statistinių duomenų analizė.

Surinkti pirminiai tyrimo duomenys turi būti įvairiai analizuojami, mėginama juos taip interpretuoti, kad būtų galima pagrįsti svarbiausią idėją, atsakyti į tyrime iškeltus klausimus. Šiame etape taip pat suskaičiuojamas anketų grįžtamumo procentas.

  • Marketingas Tyrimai
  • 2013 m.
  • 26 puslapiai (4798 žodžiai)
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 53 KB
  • Marketingo tyrimas interneto paslaugos kokybes tyrimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Marketingo tyrimas interneto paslaugos kokybes tyrimas . (2013 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimas-interneto-paslaugos-kokybes-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:18