Marketingo tyrimas. Įtaka vartotojų elgsenai


Uab stragutės mėsa diplominis. Kainu poveikis vartotojo elgsenai. Aplinkos itaka vartotoju elgsenai referatas. Aplinkos poveikis vartotojo elgsenai. Kokybiniai tyrimai stebejimas maksimoje. Aplinkos veiksniu itaka paslaugu vartotoju elgsenai. Kokybiniai tyrimai stebėjimas. Vartojo elgsenos tyrimų įtaka marketingo veiklai. Vartotojo elgsena marketingas. Vartotoju elgsena ir marketingas.

Vadybos tyrimas. Įvadas. Tyrimo metodo pagrindimas. Prekės tyrimas. Vartojimo prekių klasifikavimas. Padėtis rinkoje. Kaina. Vartotojų tyrimas. Vartotojo elgesio tyrimas rinkoje. Veiksnių įtaka vartotojų elgsenai. Rinkos tyrimas. Rinkos paklausos įvertinimas. Prekės pozicionavimas rinkoje. Pardavimų prognozė. Konkurencinės aplinkos tyrimas. Išvados ir pasiūlymai. Informacijos šaltiniai. Tikslas: nustatyti respondentų nuomonę apie jų naudojimąsi automobiliais, padidėjus degalų kainoms.


Degalų kainos kitimas yra labai aktuali tema Lietuvoje. Dabar ypač kai prasidėjo pasaulinė ekonominė krizė, kuri palietė ir Lietuvą, visi gyventojai stengiasi kuo daugiau taupyti ir kuo mažiau išleisti nereikalingiems dalykams, kuriems prieš tai išleisdavo daug savo santaupų.

Kainos tai didinamos, tai mažinamos. Esant žemoms kuro kainoms, žmonės dažniau važinėja automobiliais, tiesiog neapsieina be mašinos. Bet padidėjus kainoms iškart jaučiamas taupumas, žmonių nepasitenkinimas, stengiamasi kuo mažiau naudotis automobiliais. Bet juk tokių reakcijų bei poelgių galima ir tikėtis, juk visi nori mažiau mokėti. Tačiau ar šį poveikį jaučia visi žmonės, nėra žinoma. Todėl mes atlikdami šį darbą ir stengsimės išsiaiškinti ar didėjančios degalų kainos palietė visus žmones, kurie naudojasi automobiliais ir ar žmonės pradėjo daugiau taupyti ar ir toliau kaip įprastai naudojasi transporto priemonėmis.

Kiekybinį tyrimą galima būtų apibūdinti kaip struktūrizuotą, besiremiantį iš mokslinės problemos išplaukiančia hipoteze, tyrimą, taikant matematinius analizės metodus tyrimo duomenims apdoroti bei nagrinėjamam reiškiniui aprašyti.

Kiekybiniams tyrimams būdingas siekis ieškoti ipaprastai kokybiniai tyrimai apibūdinami kaip natūralistiniai. Jie apima ilgalaikį objekto tyrimą, kurio tikslas - suprasti asmenį, jo elgesį, jutimus bei fizinės, socialinės ir psichologinės aplinkos poveikį jam.

Tai pat kokybiniai tyrimai gali būti nusakomi ir kaip etnografiniai, kurie gali būti susijęs su asmens ar grupės elgsenos tam tikroje aplinkoje tyrimais. Šie tyrimai remiasi žmonių veiklos stebėjimu, o jų tikokybiniams tyrimams netaikomi griežti imties tūrio reikalavimai, jų reprezentatyvumą lemia ne tiriamųjų parinkimo būdai, o lankstūs teoriniai kriterijai.

Mes pasirinkome kiekybinį tyrimo metodą ir bus atliekama anketinė apklausa. Nes šis metodas mums leis labiau įsigilinti į keliamą problemą ir labiau tinka mūsų pasirinktai temai.

  • Vadyba Tyrimai
  • 2011 m.
  • 29 puslapiai (5562 žodžiai)
  • Vadybos tyrimai
  • Microsoft Word 166 KB
  • Marketingo tyrimas. Įtaka vartotojų elgsenai
    10 - 1 balsai (-ų)
Marketingo tyrimas. Įtaka vartotojų elgsenai. (2011 m. Gegužės 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimas-itaka-vartotoju-elgsenai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 18:18