Marketingo tyrimas Kava


Marketingo planas kava. Kofeino nustatymas kavoje. Kavos tyrimo uzdaviniai.

Marketingo tyrimas. Marketingo tyrimai. Įvadas. Tyrimo metodika. Tyrimo problema ir tikslas. Tyrimo imties nustatymas bei respondentų atranka. Duomenų rinkimas ir kodavimas. Tyrimo ataskaita. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas. Priedai.


Kava - kofeino turintis gėrimas iš kavamedžio sėklų (kavos pupelių). Kava neretai geriama kaip žvalinantis, energetinis gėrimas. Ji pripažinta ir vertinama visame pasaulyje. Kiekviena šalis turi savo kavos namų variantą, ir kavos gėrimas vis dar vienija žmones, besišnekučiuojančius malonioje aplinkoje.

Šiuo metu gaminama įvairiausių kavos rūšių. Kartu su galimybėmis rinktis didėja ir vartotojų išrankumas. Vartotojai gali rinktis iš labai plataus spektro panašių gaminių. Juos gali rasti ne tik artimiausioje parduotuvėje, bet ir parsisiųsti iš kito pasaulio krašto. Vidutinis vartotojas negali įvertinti daugelio savo pirkinių vien juos apžiūrėdamas – jie yra pernelyg sudėtingi arba, kaip dažnai pasitaiko globalioje prekyboje, nėra galimybių juos gyvai apžiūrėti. Daugelis produktų nebekonkuruoja ir kaina.

Šio tyrimo tikslas - išsiaiškinti kokiai kavai pirmenybę teikia vartotojas ir dėl kokių priežasčių.

Tyrimo problema - nustatyti dėl kokių priežačių vartotojas renkasi tam tikrą kavą, kas įtakoja jį apsispręsti.

Tyrimo objektas - Mažeikių miesto gyventojai.

  • Marketingas Tyrimai
  • 2013 m.
  • 19 puslapių (2983 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 61 KB
  • Marketingo tyrimas Kava
    9.5 - 4 balsai (-ų)
Marketingo tyrimas Kava. (2013 m. Kovo 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimas-kava.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 04:38