Marketingo tyrimas, Lietuvos spauda populiarumo Ukmergeje tyrimas


Marketingo tyrimas.

Įvadas. Marketingo tyrimas. Marketingo tyrimų sprendimų priėmimas. Marketingo tyrimų objektas. Iinformacijos vertės nustatymas. Marketingo tyrimų organizavimas. Marketingo tyrimų metodai. Duomenų rinkimo metodai. Tyrimų procedūra. Uab Vilniaus agentūros kiosko „Lietuvos spauda“ populiarumo Ukmergėje tyrimas. Tyrimo eiga. Metodologija. Apklausiamųjų nuominės tyrimas. Išvados. Naudojamos literatūros sąrašas.


Pastaruoju metu vis daugiau Lietuvos žmonių imasi verslo arba norėtų jo imtis. Rinka išjudina žmonės, skatina jų iniciatyvą. Pradedant verslą kone svarbiausias vaidmuo tenka marketingo tyrimams. Marketingo tyrimai – tai sistemingas duomenų, susijusių su marketingo problemomis, rinkimas,kaupimas ir apdorojimas.(R.Virvilaitė „Marketingo tyrimai“ 1994)

Marketingo tyrimų proceso svarbiausi etapai yra tyrimų tikslų susiejančių su sprendimų priėmimu, nustatymas ir objektų, nurodančių tyrimų kryptį parinkimas.

Šio darbo tyrimo objektas yra UAB „Lietuvos spauda“ kioskas Ukmergėje.

Darbo tikslas: išanalizavus objekto verslo aplinka bei atlikus vartotojų nuomonės tyrimą pateikti paklausos rezultatus.

Darbo uždaviniai: išanalizuoti mokslinę literatūrą, atlikti „Lietuvos spauda“ kiosko paklausos analizę, pateikti išvadas. Bus atliktas žvalgybinis tyrimas,kuris padės nustatyti objekto svarbą ir funkcionalumą.

Atliekant šį darbą bus naudojamas žvalgybinio tyrimo metodas. Respondentams ( šio atveju numatyta 25 respondentai) buvo išdalintos anketos su klausimais susijusiais su objekto veikla. Išanalizavus visus pateiktus atsakymus buvo padarytos atitinkamos išvados pagal kurias buvo atsakyta į kilusius klausimus tokius kaip: ar objektas yra žinomas ,ar jis yra reikalingas,koki vaidmenį jis atlieka respondentų kasdienybėj.,ar objektas turi trukumų į kurios reikia atsižvelgti norint pagerinti jo funkcionalumą.

Pagal atlikta darbą galima daryti išvados kad šio objekto veikla yra gana populiari ir gerai viską apgalvojus ją galima netgi plėsti,kadangi turi paklausą.

Darbas buvo atliktas naudojantis mokomąją medžiagą,straipsniais interneto svetainėse.

Vienas patikimiausių šios informacijos gavimo šaltinių yra marketingo tyrimai. Marketingo koncepcijos įgyvendinimui būtinos sąlygos:

Skirtingose situacijose reikia ir skirtingos informacijos.Įmonėms reikia vis daugiau tikslesnes informacijos apie jų aptarnaujamus rinkos segmentus.Atsiranda poreikis suprasti ir patenkinti greitai kintančius skirtingų vartotojų grupių poreikius.

Marketingo tyrimai - funkcija, kuri per informaciją sujungia vartotojus, pirkėjus ir visuomenę su rinka.Ši informacija naudojama marketingo galimybėms ir problemoms nustatyti bei apibrėžti. Informacija yra skirta generuoti ir rutuliuoti marketingo veiksnius,bei plėsti supratimą apie marketingą kaip apie procesą.

Galima teigti,kad marketingo tyrimai - tai priemonė sprendimams.Svarbi jų savybė yra specifinės informacijos interpretavimas.

Aprašomieji tyrimai.Jie padeda įmonės vadovams kokią rinkos dalis užima jų verslas,koks yra pardavimų lygis bei kiti veiklos kriterijai,kokias paslaugas teikia konkurentai, kokia reklamos strategija.Nors hipotezes dažnai būna netikslios, tyrimų rezultatai gali būti naudingi, nagrinėjant susidariusią problemą ir sumažina priimamų verslo sprendimų riziką.

Pažintiniai tyrimai. Jie atliekami tada, kuomet reikia sudaryti bendrą supratimą apie konkrečią problemą. Bandoma suformuluoti hipotezes ,kurios padėtų išaiškinti, kodėl vyksta tam tikri įvykiai.Tokio tyrimo rezultatai būna naudingi tuomet , kai siekiama nustatyti tiriamų klausimų prioritetus,išsiaiškinti praktines tyrimo eigos problemas.Šis tyrimas per grįžtamąjį ryšį padeda atskleisti marketingo komplekso geras ir blogas puses ir,priklausomai nuo tikslinės rinkos, sukurti veiksmingą marketingo kompleksą.

Priežastiniai tyrimai. Šie tyrimai atliekami tuomet,kai reikia nustatyti ir parodyti, kodėl vienas kintamasis yra kito priežastis arba kodėl nulemia pastarojo reikšmę. Tyrimo metu atlikti rezultatai parodo, kaip du ar trys kintamieji yra susiję. Tik atlikus šiuos tyrimus, galima padaryti išvada ir teigti, kad egzistuoja priežastinis ryšys ir padeda nustatyti naujos prekės sėkmės potencialą ir išvengti vėlesnės situacijos taisymo.

  • Marketingas Tyrimai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (3095 žodžiai)
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 81 KB
  • Marketingo tyrimas, Lietuvos spauda populiarumo Ukmergeje tyrimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Marketingo tyrimas, Lietuvos spauda populiarumo Ukmergeje tyrimas. (2016 m. Kovo 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimas-lietuvos-spauda-populiarumo-ukmergeje-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 16:22