Marketingo tyrimas Orlen Lietuva įmonėje


Marketingo problemos lietuvoje. Orlen lietuva marketingas. Degaliniu analize. Orlen lietuva darbo pasiūlymai. Degalinės ssgg. Degaliniu diplominiai. Orlen lietuva ivadas. Orlen lietuva marketingas'. Degalines marketingas. Marketingas degalinėse.

Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Situacijos analizė ir problemos identifikavimas. Pkn orlen apžvalga. Išorinės aplinkos analizė. „orlen lietuva“ vidinės aplinkos analizė. Parduotuvė stop cafe. Ssgg analizė. Pagrindinės problemos identifikavimas. Tyrimo tikslas, uždaviniai ir hipotezių formulavimas. Tyrimo tipo ir duomenų rinkimo metodo parinkimas. Tyrimo instrumento parengimas. Atrankos ir imties procedūrų nustatymas. Duomenų rinkimas bei apdorojimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas. Priedai.


Šiame darbe analizuosime degalinių pasiskirstymą rinkoje Kauno mieste. Taip pat tirsime kokia pozicija užima „ORLEN Lietuva“ degalinių tinklas Kauno mieste. Aiškinsimės degalinės „ORLEN Lietuva“ silpnybes ir stiprybes prieš pagrindinius konkurentus.

Darbe yra 10 paveikslų ir 6 lentelės.

Problema – kokiomis priemonėmis AB “ORLEN Lietuva” degalinės gali pritraukti potencialius vartotojus ir išlaikyti jau esamus.

Darbo objektas – degalinės „ORLEN Lietuva“ pozicija lyginant su pagrindiniais konkurentais

Darbo tikslas: išsiaiškinti AB „ORLEN Lietuva“ degalinių stipriąsias ir silpnąsias pusės

Darbo uždaviniai:

•Atlikti Išorinės aplinkos analizę;

•Atlikti „ORLEN Lietuva“ vidinės aplinkos analizę;

•Atlikti tyrimą kurio metu išsiaiškinsime kokia pozicija užima „ORLEN Lietuva“

•Pateikti pasiūlymus, kurie „ORLEN Lietuva“ degalinei padėtų pritraukti potencialius vartotojus ir išlaikyti jau esamus.

Marketingo tyrimas Orlen Lietuva įmonėje. (2013 m. Balandžio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimas-orlen-lietuva-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 12:58