Marketingo tyrimas perkamiausi sūriai


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Metų perkamiausio sūrio ukmergėje tyrimo metodologija. Tyrimo planas. Tyrimo metodo pasirinkimo pagrindimas. Tyrimo rezultatai ir jų analizės pristatymas. Metų perkamiausio sūrio ukmergėje empyrinio tyrimo duomenų analizė. Respondentų demografiniai duomenys. Metų perkamiausio sūrio Ukmergėje tyrimo rezultatų apžvalga. Metų perkamiausio sūrio ukmergėje empyrinio tyrimo ribotumai. Išvados. Naudota literatūra.


Tyrimo objektas - Ukmergės gyventojų sūrio perkamumas.

Tikslas – atlikti tyrimą perkamiausias sūris Ukmergės mieste 2013m.

Darbo uždaviniai:

● Parengti tyrimo planą.

● Pristatyti tyrimo metodiką ir analizavimą

● Išanalizuoti ir pristatyti tyrimo rezultatus.

Darbo metodai:

● atlikta literatūros analizė, remiantis marketingo tyrimus nagrinėjusių autorių darbais.

● anketinės apklausos metodu buvo apklausti 25 respondentai gyvenantys Ukmergėje.

Marketingo tyrimas perkamiausi sūriai. (2014 m. Kovo 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimas-perkamiausi-suriai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 16:43