Marketingo tyrimas


Marketingo tyrimai kursinis. Marketingo tyrimas kursinis darbas. Marketingo tyrimai kursinis darbas. Marketingo tyrimas imoneje. Marketingo tyrimu kursinis darbas. Marketingo tyrimai. Marketingo tyrimu kursinis. Marketingo tyrimai imoneje. Marketingo tyrimo analizes pavyzdys. Situacijos analizė ir problemos identifikavimas.

Ekonomikos kursinis darbas. Marketingo tyrimas AB “Pieno žvaigždės” įmonėje. Įvadas. Situacijos analizė. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Problemos identifikavimas. Vadovo sprendimo problema. Marketingo tyrimo problema. Tyrimo tikslai, uždaviniai ir hipotezių formulavimas. Marketingo tyrimo tikslai. Uždaviniai. Hipotezių formulavimas. Tyrimo tipo parinkimas. Duomenų rinkimo metodo parinkimas bei formos sudarymas. Imties procedūrų nustatymas bei duomenų rinkimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Dažnumų analizė. Kryžminės lentelės analizė. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas.


Svarbiausia marketingo tyrimų paskirtis - padėti versliper grįžtamąjį ryšį padeda atskleisti marketingo komplekso gerąsias ir blogąsias puses ir, priklausomai nuo tikslinės rinkos, sukurti veiksmingą marketingo komplekatliksime marketingo tyrimą akcinėje bendrovėje pieno žvaigždės , kuri įkurta 1998 metais, šiuo metu yra viena didžiausių ir moderniausių pieno perdirbėjų baltijos šalyse.

Darbo tikslas - išsiaiškinti vadovo sprendimo problemą: kodėl sūrelių smilga pardavimai neauga ir iškilusias marketingo tyrimo problemas: kodėl vartotojai neperka sūrelių smilga ir kas galėtų paskatinti didesnį susidomėjimą šiais sūreliais? šio darbo tikslas - atlikti mini marketingo tyrimą pasitelkus teorinėje literatūroje nurodomą marketingo tyrimų proceso nuoseklumą ir pritaikyteisingai suformuluoti darbo objekto problemą, tikslą, uždavinius ir t pieno žvaigždės – viena didžiausių Lietuvoje pieno perdirbimo grupių, vienijanti mažeikių pieninę , Kauno pienas , pasvalio sūrinę ir AB panevėžio pienas .

pieno žvaigždės gaminamos produkcijos asortimentas yra nuolat atnaujinamas. Produkcija gaminama iš aukščiausios rūšies pieno, todėl gaminiai išsiskiria puikia kokybe.

Svarbiausias bendrovės pieno žvaigždės tikslas gaminti ir tiekti pirkėjams tokius produktus, kurie visiškai atitiktų jų lūkesčius kokybės ir kainos atžvilgiu.

pieno žvaigždės gamina puikios kokybės ir patraukliai pateikiamus gaminius. Naujų technologijų diegimui bendrovė skiria didžiulį dėmesį. Perkama naujausia ir patikimiausia pieno produktų perdirbimo įranga, visos gamybos linijos nuolat modernizuojaremiantis statistikos departamento duomenimis, 2007 metais antrąjį ketvirtį bvp to meto kainomis sudarė 23731,2 mln. Litų ir, palyginti su 2006 m. Antruoju ketvirčiu, išaugo procentais. 2006 m. Bendrojo vidaus produkto (bvp) šalyje buvo sukurta už 81 mlrd. 991 mln. Litų. Lietuvos vyriausybės spaudos tarnyba skelbia, kad Lietuva išlieka viena iš sparčiausiai augančių ekonomikų europos sąjungoje.

Nuolat augančios pajamos skatina vartojimo išlaidų didėjimą, taigi ir maisto produktų, tame tarpe ir AB pieno žvaigždžių glaistytų varškės sūrelių paklausą. Tokia paklausa skatina įmonę plėsti gamybą, didinti asortimentą bei ieškoti naujų gamybos technologijų. 13,4 procento išaugo namų ūkių galutinis vartojimas. Tačiau išlaidų augimą labai pristabdo brangstantys maisto produktai. Vidutinė metinė infliacija Lietuvoje 2006 m. Sudarė 3,8 proc.

Marketingo tyrimas . (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimas-pieno-zvaigzdes-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 04:26