Marketingo tyrimas skaidrės


Marketingo skaidrės. Marketingo tyrimai. Kas yra tyrimas? Marketingo tyrimų istorija. Viešosios nuomonės ir rinkos tyrimai. Sėkmingų tyrimų savybės. Tyrimo metodai. Pagal rezultatų teorinį ir praktinį reikšmingumą. Tyrimai pagal trukmę. Pagal naudojamų duomenų šaltinius. Marketingo tyrimai. Duomenys ir informacija tyrimuose. Duomenys pagal jų gavimo ir komplektavimo pobūdį. Pirminiai ir antriniai duomenys. Pirminių duomenų rinkimo metodai. Pagrindiniai tyrimo etapai. Problemos išsiaiškinimas. Žvalgybinis tyrimas. Tyrimo tikslų apibrėžimas. Tyrimo reikalingumo pagrindimas. Tyrimo pobūdžio nustatymas. Tyrimo metodo parinkimas. Klausimyno sudarymas. Tarpiniai anketos kūrimo etapai. Anketos kūrimo procesas. Klausimų atsakymo formos. Požiūrio matavimo skalės. Požiūrių vertinimo skalės. Kokybiniai tyrimai. Eksperimentas. Imčių atranka. Imties dydis kiek žmonių apims tyrimas? Duomenų rinkimas. Duomenų apdorojimas ir analizavimas. Ataskaitos rašymas ir pateikimas. Įgyvendinimas.


Iki 1910 metų pavieniai rinkos tyrimai JAV 1910-1920 metai – rinkos tyrimų pradžia JAV 1919 metai - išleista knyga „Komercijos tyrimai: darbo principų kontūrai“ 1921 metai – išleista Percival White knyga „Rinkos analizė“ 1936 m. pradėti vykdyti tyrimai paremti metodika.

Baltijos tyrimai. Bendra Lietuvos ir Didžiosios Britanijos įmonė. Įkurta 1992 m. Vilniaus universiteto Sociologinių tyrimų laboratorijos pagrindu. Visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų centras Vilmorus , įkurtas 1993 m. Atlieka tyrimus savo klientams Lietuvoje, Austrijoje, Danijoje, Didžiojoje Britanijoje, Estijoje, JAV, Latvijoje, Suomijoje, Švedijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje ir kt. šalyse.

Tęstiniai. Atliekami nuolat gana ilgą laikotarpį. Vienkartiniai. Atliekami tik kartą ir nekartojami .

Pradiniai tyrimai. Vykdomi remiantis antrine informacija. Išsamūs tyrimai. Vykdomi remiantis pirmine informacija .

Nustatomas griežtai ir aiškiai suformuluojant problemą ir parūpinant reikalingų lėšų jai spręsti.

Įsitikinus tuo, jog tyrimą atlikti prasminga, reikia išsiaiškinti, kokio pobūdžio tyrimą tikslinga atlikti. Šiame etape reikia numatyti, kaip bus atsakoma į tiriamos problemos klausimus.

Tyrimo būdai yra parenkami atsižvelgiant į tyrimo tikslus. Pagrindiniai tyrimo būdai: apklausa stebėjimas kokybinis tyrimas eksperimentas.

Atvirojo tipo Uždarojo tipo dichotominio ir multichotominio pasirinkimo, laipsniuotų atsakymų.

Semantinių diferencialų skalė yra toks matavimo instrumentas, kurį naudodamas respondentas erdvėje tarp prieštaringų polių pažymi savo požiūrio tašką.

Tikimybinė atranka (kiekvienas visumos elementas turi vienodą tikimybę patekti į imtį) Netikimybinė atranka (tiriamos visumos elementai yra atrenkami ne atsitiktiniu būdu).

  • Marketingas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 41 puslapis (946 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 195 KB
  • Marketingo tyrimas skaidrės
    10 - 6 balsai (-ų)
Marketingo tyrimas skaidrės. (2016 m. Sausio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimas-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 12:17