Marketingo tyrimas Šokoladas


Marketingo tyrimas. Įvadas. Tyrimo metodika. Tyrimo tikslas. Imties dydžio nustatymas. Tyrimo ataskaita. Duomenų interpretavimas. Išvados. Literatūra.


Šiuo metu gaminama įvairiausių šokolado rūšių. Kartu su galimybėmis rinktis didėja ir vartotojų išrankumas. Vartotojai gali rinktis iš labai plataus spektro panašių gaminių. Vidutinis vartotojas negali įvertinti daugelio savo pirkinių vien juos apžiūrėdamas – jie yra pernelyg sudėtingi arba, kaip dažnai pasitaiko globalioje prekyboje, nėra galimybių juos gyvai apžiūrėti.

Šio tyrimo tikslas - išsiaiškinti kokiam šokoladui pirmenybę teikia vartotojas ir dėl kokių priežasčių.

Tyrimo problema - nustatyti dėl kokių priežačių vartotojas renkasi tam tikrą šokoladą, kas įtakoja jį apsispręsti.

Tyrimo objektas - Mažeikių miesto gyventojai.

  • Marketingas Tyrimai
  • 2015 m.
  • 14 puslapių (1712 žodžių)
  • Kolegija
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 213 KB
  • Marketingo tyrimas Šokoladas
    10 - 3 balsai (-ų)
Marketingo tyrimas Šokoladas. (2015 m. Sausio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimas-sokoladas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 16:34