Marketingo tyrimas Sviestas


Marketingo referatas. Pasirinktos prekės pristatymas. Pasirinktos nagrinėti prekės įvardijimas. Trumpas prekės pristatymas. Sviesto tikslinė rinka. Autorių apibūdinimai. Prekių asortimento samprata įvairių autorių požiūriu. Prekių grupės (linija) samprata įvairių autorių požiūriu. Prekių asortimento gylio samprata įvairių autorių požiūriu. Prekės pardavimo vieta. Parduotuvės „Norfa“ asortimentas. Prekių linijos asortimentas. Sviesto asortimento gylis. Sviesto ,,Dvaro‘‘ potencialūs konkurentai. Sviesto ,,Dvaro‘‘ konkurentų kainų palyginimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo tikslas: Išanalizuoti pasirinktą produktą pagal pateiktus kriterijus

Darbo uždaviniai:

Pasirinkto produkto įvardijimas

Trumpas prekės pristatymas

Kokia yra prekės tikslinė rinka

Skirtingi autorių apibrėžimai

Trumpas parduotuvės pristatymas

Schematiškas parduotuvių prekių asortimentas

Prekių linijos konkrečiame asortimente

Schematiškas asortimento gylis

Produkcijos gamintojas: AB ,,Pieno Žvaigždės‘‘

Koncerno Pieno žvaigždės gaminamas sviestas apima tokius rinkos tipus, kaip vartotojų rinka, prekybininkų, tarpininkų rinka, tarptautinė rinka. Einant į vartotojų rinką, kurią sudaro pavieniai asmenys ar šeimos, reikia atkreipti dėmesį į pirkėjų įvairumą. Vieni nuo kitų skiriasi pagal pačius įvairiausius parametrus kaip: amžiumi, lytimi, pajamomis, išsilavinimu ir kita. sviestas yra išankstinio apsisprendimo, pirkimo prekė. Jis perkamas, pagardinti maisto gaminius ar paprastam valgymui.

Dauguma autorių samprata apie prekių asortimentą yra panaši ir išskiria pagrindinį kriterijų, kad prekių asortimentas tai visų parduodamų prekių rinkinys.

Prekių grupės (linija) samprata įvairių autorių požiūriu

Prekių linija – tai vienodos paskirties prekės pasižyminčios panašiomis funkcijomis, parduodamos tomis pačiomis vartotojų grupėms vienodų tipų parduotuvėse ir yra panašių kainų

Prekių linija – tai grupė produktų, kurie vienokiu ar kitokiu būdu yra susiję ir patenkina tą patį pirkėjo poreikį, jie yra toje pačioje rinkoje arba tame pačiame pasiskirstymo tinkle arba turį panašią kainą

Išanalizavus įvairių autorių požiūrius apie prekių grupę (linija) galima pastebėti, kad jų nuomonės apie prekių liniją yra panašios. Išanalizavus autorių sampratas galima teigti, kad prekių grupė (linija) tai panašios paskirties prekių visuma, kuri vienu ar kitu būdu patenkina tuos pačius vartotojų poreikius.

Prekių asortimento gylio samprata įvairių autorių požiūriu

Darant išvadas apie skirtingų autorių požiūrį į prekių asortimento plotį pastebima, kad autorių apibrėžimai yra panašus ir galima teigti, kad prekių asortimento plotis tai yra prekių linijų skaičius.

1 Schema. Prekių asortimentas UAB ,,Norfa‘‘

Šioje schemoje pateikiama, koks yra prekių asortimentas prekybos centre ,,Norfa‘‘

Atlikus darbą išanalizavome pasirinkto produkto (sviestas) rinką. Taip pat pateikėme skirtingų autorių požiūrius į prekių asortimentą, prekių grupę, prekių asortimento gylį ir plotį. Kokias prekės gyvavimo ciklo stadijas ir kokius kainos įtakojančius veiksnius išskiria autoriai. Taip pat trumpai pristatėme parduotuvę ir pateikėme jos prekių asortimentą. Bei pateikėme prekių linijos asortimentą, galimus potencialius konkurentus ir jų siūlomų prekių kainų palyginimą. Susisteminus išvadas galima sakyti, kad:

  • Marketingas Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (2130 žodžių)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 120 KB
  • Marketingo tyrimas Sviestas
    10 - 2 balsai (-ų)
Marketingo tyrimas Sviestas. (2015 m. Lapkričio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimas-sviestas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 06:04