Marketingo tyrimas X įmonėje


Marketingo tyrimai x imoneje. Marketingo tyrimas įmonėje. Marketingo tyrimai imoneje. X įmonės rinkodaros analizė. X imones marketingo tyrimai. Marketingo tyrimai. Apklausa kursinis. Marketingo tyrimai "x" įmonėje. Imoneje atliktas tyrimas diplominis darbas. Marketingo tyrimai referatas.

Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Situacijos analizė. Įmonės veiklą įtakojantys vidiniai ir išoriniai veiksniai. Problemos identifikavimas. Tyrimo tikslai. Hipotezių formulavimas. Tyrimo metodo parinkimas. Atrankos būdo parinkimas. Tyrimo instrumentai. Tyrimo imties dydžio nustatymas. Duomenų rinkimas bei duomenų analizės būdai. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados. Literatūra. Priedai. Darbo tikslas – atlikti mini marketingo tyrimą, pasitelkus teorinėje literatūroje nurodomą marketingo tyrimų proceso nuoseklumą, ir taip pat pritaikyti teorines žinias praktiškai. Tam pasiekti buvo atlikta tiesioginė vartotojų apklausa, o surinkti duomenis išanalizuoti ir darbo pabaigoje pateiktos išvados.


P. Kotleris (p. Kottler) marketingą apibrėžia kaip poreikių ir norų patenkinimą naudojant mainus [1 kottler p. Satisfying needs and wants through an exchange process. Priega per internetą http://www. Learnmarketing. Net/marketing. Htm]. Tai sudėtingas procesas apimantis poreikių nagrinėjimą, pasiūlymų kūrimą, jų pozicionavimą bei išaiškinimą vartotojams. Pirmasis žingsnis planuojant ir priimant marketingo tikslus – situacijos analizė ir vartotojų poreikių išsiaiškinimas. Vienas iš būdų sužinoti vartotojų poreikius – tikslinių auditorijų apklausa. Vartotojų apklausa – tai pirminių duomenų rinkimo būdas, kuris nereikalauja itin daug laiko ir lėšų, tačiau suteikia vertingos informacijos, kuri padeda įmonei priimti jos veiklai naudingus sprendimus.

Savo kursiniam darbui pasirinkome Lietuvoje veikiančios UAB nemuno vaistinė vartotojų apklausą Lietuvoje. Uab nemuno vaistinė užiima didmenine ir mažmenine vaistų prekyba, valdo veną didžiausių vaistinių tinklų, pažymėtų camelia prekinių ženklu, Lietuvoje. Farmacijos verslas, o konkrečiai vaistinės ir jų tinklai patiria didelę konkurenciją, todėl labai svarbu ne tik pritraukti, bet ir išlaikyti vartotojus. camelia per paskutinius metus smarkiai plėtėsi, ir manome, jog sėkmingi marketingo veiksmai lėmė spartų tinklo augimą ir vartotojų pritraukimą.

Tam pasiekti buvo atlikta tiesioginė vartotojų apklausa, o surinkti duomenis išandarbą sudaro įvadas, skyriai, išvad žvelgiant į farmacijos istoriją, vaistinių paskirtis visuomenėje nuolatos kinta. Šis procesas vyksta ir dabar, kaskart įgaudamas vis didesnį pagreitį. camelia vaistinių tinklas dabar - tai daugiau nei 200 įmonių arba jų filialų vienijantis aljansas, kurio pagrindinis tikslas - masto ekonomikos duodama nauda ir derybinė galia. Šiuo metu camelia vaistinių tinklą sudaro daugiau nei 250 vaistinių ir pagal skaičių tai yra antras rodiklis Lietuvoje (pirmoje vietoje yra eurovaistinė ).

įmonėje dirba apie 600 žmonių. Įmonės veikla pradėta 1991 metais, kai Lietuvai atsiskyrus nuo sovietų sąjungos sutriko vaistų tiekimas į Lietuvą ir ėmė trūkti elementariausių vaistų. Tuo metu prekybos sistema buvo griežtai skirstoma į didmeninę prekybą ir mažmeninę prekybą. Didmeninė prekyba atliko prekių paskirstytojo funkciją - gaudavo prekes iš gamintojų didelėmis partijomis, jas dalindavo mažesnėmis, grupuodavo su kitų gamintojų prekėmis ir tiekdavo mažmenininkams.

Marketingo tyrimas X įmonėje. (2011 m. Birželio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimas-x-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 09:56