Marketingo tyrimas


Marketingo tyrimas. Įvadas. Tyrimo ataskaitos pristatymas. Tyrimo problema ir aktualumas. Tyrimo tikslas, uždaviniai, tiriamieji klausimai. Tyrimo instrumentarijus. Tyrimo rezultatai. Išvados. Informaciniai šaltiniai.


Marketingo tyrimą atliksime virtoms pieniškoms dešrelėms.

Pieniškos dešrelės – tai praktiškas, greitai paruošiamas, vaikų ir suaugusiųjų mėgstamas valgis. Pasirinktos temos aktualumą nusako vis auganti ir aštrėjanti konkurencija, suvartojamų dešrelių kiekių ir vartotojų perkamosios galios mažėjimas.

Didelė konkurencija, vyraujanti dešrelių rinkoje, reikalauja iš kiekvienos įmonės tam tikrų marketingo veiksmų, kurie padėtų patraukti vartotojų dėmesį.

Darbo problema: kas įtakojo virtų pieniškų dešrelių vartojimo sumažėjimą.

Tyrimo tikslas: įvertinti virtų pieniškų dešrelių paklausą Kaune.

Tyrimo uždaviniai:

1.Nustatyti veiksnius, įtakojančius virtų pieniškų dešrelių paklausą.

2.Įvertinti virtų pieniškų dešrelių paklausą Kaune.

Darbo metodas: anketinė apklausa.

  • Marketingas Tyrimai
  • 2014 m.
  • 13 puslapių (1074 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 72 KB
  • Marketingo tyrimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Marketingo tyrimas. (2014 m. Kovo 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 14:25