Marketingo tyrimo ataskaita


Marketingo tyrimu ataskaita. Marketingo tyrimų ataskaitų. Marketingo tyrimu ataskaitos internete. Marketingo tyrimo praktika referatas. Marketingo tyrimo praktikos referatas. Tyrimo ataskaitos aprasymas.

Marketingo analizė. USB Atmintukų paklausa tyrimo ataskaita. Įvadas. Tyrimo metodologija. Duomenų rinkimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados. Literatūra.


Tačiau tikrai ne visi žmonės naudojasi internetu, mobiliaisiais telefonais , bibliotekų paslaugomis ar USB atmintukais, todėl, kad dauguma jų nežino, kaip tomis paslaugomis naudotis ir kas tai yra USB atmintukas.

Taigi šio tyrimo tikslas yra išsiaiškinti USB atmintukų paklausą bei įvairaus amžiaus žmonių nuomonę.

Tyrimo hipotezės:

USB atmintukų pasirinkimą lemia kaina.

Žmonės yra patenkinti USB atmintukų kokybe.

USB atmintukų naudojimas persikeliant failus .

Tyrimo metu bandysiu paneigti arba patvirtinti iškeltas hipotezes.

  • Marketingas Analizės
  • 2013 m.
  • 15 puslapių (1888 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 168 KB
  • Marketingo tyrimo ataskaita
    10 - 3 balsai (-ų)
Marketingo tyrimo ataskaita. (2013 m. Sausio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimo-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 09:43