Marketingo tyrimo būtinumas


Marketingo skaidrės.

Marketingo tyrimo būtinumas. Projekto tikslas – išnagrinėjus derybų reikalavimų teorinius aspektus ištyrti respondentų derybų aplinka bei pateikti išvadas. Išvados. Kas yra marketingo tyrimas? Marketingo tyrimas. Problemos identifikavimas ir sprendimas. Kompanija atlieka marketingo tyrimus dėl dviejų priežasčių identifikuoti problemą išspręsti problemą. Marketingo tyrimų reikšmė. Sumažina klaidingo sprendimo riziką. Marketingo tyrimo objektai. Įmonės makroaplinką Įmonės mikroaplinką. Rinkos tyrimai. Rinkos talpos tyrimai. Konkurentų tyrimai. Konkurentų rinkos situacijos vertinimas. Rėmimo tyrimai. Reklamos turinio testavimas. Kainodaros tyrimai. Rinkos kainų dinamikos tyrimai. Produkto/ prekės ženklo tyrimai. Vartotojų pasitenkinimo tyrimai. “Slapto pirkėjo” tyrimai. Pardavėjų žinių apie parduodamas prekes/paslaugas tyrimas. Marketingo tyrimo etapai. Problemos identifikavimas. Kiekybiniai metodai Apklausa telefonu, paštu, asmeninis inteviu, on-line tyrimai Eksperimentas Stebėjimas Turinio analizė. Kokybiniai metodai Focus grupės. Literatūra. PRANULIS, Pranas. Marketingo tyrimai. Vadovėlis. Vilnius Vilniaus universiteto leidykla.


Padeda išspręsti problemas Padeda problemas numatyti ir apsisaugoti nuo jų.

Kokybiniai metodai Focus grupės diskusija Giluminis interviu Ekspertų apklausa “Slapto pirkėjo” tyrimai Projekciniai metodai Stebėjimas Turinio analizė.

Lauko tyrimai (pirminiai duomenys) Kabinetiniai tyrimai (antriniai duomenys).

  • Marketingas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (255 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 97 KB
  • Marketingo tyrimo būtinumas
    10 - 7 balsai (-ų)
Marketingo tyrimo būtinumas. (2016 m. Balandžio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimo-butinumas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:24