Marketingo tyrimų egzamino špera


Rinkodaros špera. Marketingo tyrimu kilme. Rinkodaros tyrimai spargalke. Rinkodaros egzamino spera. Marketingo tyrimu egzas. Rinkodaros egzamino klausimai. Marketingo tyrimų rūšys. Marketingo tyrimų reikšmė ir paskirtis. Marketingo tyrimu paruostuke. Marketingo tyrimai speros.

Vadybos Špera. Marketingo tyrimo apibrėžimas. Marketingo tyrimų kilmė ir raida. Marketingo tyrimų tikslai ir sritys. Marketingo tyrimų reikšmė vadybai. Marketingo ir rinkos tyrimų sudėtis. Duomenys ir informacija. Pirminiai ir antriniai duomenys. Antrinės informacijos šaltinių klasifikacija. Antrinės informacijos vidiniai ir išoriniai šaltiniai. Antrinės informacijos vertinimo kriterijai. Įmonės marketingo vidinių duomenų bazės kūrimas,tvarkymas ir naudojimas. Marketingo tyrimų objektai. Marketingo tyrimų prielaidos. Marketingo tyrimų proceso etapai. Marketingo tyrimo problemos formulavimas. Marketingo tyrimų rūšys,tipai. Žvalgybinio,aprašomojo ir priežastinio tyrimo naudojimas. Kokybinių ir kiekybinių tyrimų palyginimas. Kokybinių tyrimų turinys ir ypatumai. Kokybinių tyrimų klasifikacija. Giluminis interviu. Fokusuota (tikslinė) grupė. Projekcinės technikos. Situacijų analizė. Apklausos tyrimo turinys ir naudingumas. Apklausos būdai ir jų pasirinkimas. Asmeninio interviu, apklausos telefonu, faksu, paštu ir internetu privalumai ir trūkumai. Apklausos tyrimo klaidos. Strategijos, padedančios sumažinti neatsakymų klaidas. Technikos neatsakymams apklausose įvertinti. Apklausos anketos paskirtis ir turinys. Anketos sudarymo reikalavimai. Anketos klausimų tipai ir atsakymo formos. Anketos klausimų formulavimas. Klausimų išdėstymas anketoje. Fizinė klausimyno išvaizda. Stebėjimo tyrimų samprata ir ypatumai. Stebėjimo būdų skirstymas. Stebėjimo metodų klasifikacija pagal administravimo būdą. Stebėjimo metodų palyginimas. Stebėjimo privalumai ir trūkumai. Eksperimento samprata ir pagrįstumas. Eksperimento plano sudarymas. Laboratoriniai ir lauko tyrimai. Eksperimento metodo pasirinkimas. Rinkos testavimai. Matavimo samprata. Matavimo procesas. Matavimo skalės, jų tipai. Nuomonių vertinimo skalės tipai. Nuomonių vertinimo metodai. Tiriamos visumos informacijos gavimo būdai. Atrankos privalumai. Atrankos procedūros. Atsitiktinė ir neatsitiktinė atranka. Neatsitiktinės atrankos metodai. At


Marketingo tyrimas – tai marketingo sprendimams reikalingmarketingo tyrimų vystymąsi sąlygoję ekonomikos, technikos ir technologijos pokyčiai byloja apie jų reikšmę. Marketingo tyrimai atsirado kartu su marketin1940-1950 m. – vadovybės žinojimo etapas. Marketing svarbiausia marketingo tyrimų paskirtis – padėti verslininkams gerinti vadybos turinį ir kokybę, didinti jų patikimumą.

Marketingo tyrimų objektų centre yra vartotojas, taip kad vienas iš pagrindinių marketingo tikslų, keliamų marketingui – tenkinti vartotojų poreikius. Todėl didelė marketingo tyrimų dalis nukreipta į vartotojų tyrimus. Šiuose tyrimuose galima išskirti aštuonis elementus, kurie tiriami dažniausiai.

Svarbūs ieškant naujų galimybių konkrečiose rinkose, atrandant naujus rinkos segmentus ir tikslines rinkas.

Marketingo tyrimai padeda gerinti sprendimus. Verslo praktikoje priimami strateginės ir taktinės veiklos sprendimai, marketingo planavimo procese.

Kiekvienas marketingo planavimo etapas reikalauja marketingo tyrimų padedančių išsiaiškinti sprendžiamų klausimų ir problemų prigimtį, sprendimų būdus ir galimybes pasirenkant tinkamus būdus ir alternatyvas.

įmonės veiklos ir galimybių tyrimai:prekių analizė;kainų analizė;paskirstymo ir rėmimomarketingo duomenys - tai neapdoroti faktai apie marketingo aplinką, rinką ar marketingo veiksmus. Marketingo tyrimuose tik gerai susisteminti,paruošti ir suprasti duomenys tampa naudinga informacija sprendimams. Vidiniai duomenys – tokie,kurie susidaro įmonėje ar organizacijoje. Antriniai duomenys – gaunami iš šaltinių,esančių už įmonės ar organizacijos ribų.

  • Vadyba Šperos
  • 2011 m.
  • 18 puslapių (8926 žodžiai)
  • Vadybos šperos
  • Microsoft Word 64 KB
  • Marketingo tyrimų egzamino špera
    10 - 1 balsai (-ų)
Marketingo tyrimų egzamino špera. (2011 m. Vasario 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimu-egzamino-spera.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 18:45