Marketingo tyrimų rūšys ir metodai


Marketingo skaidrės. Marketingo tyrimų rūšys ir metodai. Temos tikslai. Marketingo tyrimų reikšmės aplinkybės. Marketingo tyrimų reikšmė marketingo valdymo sistemoje. Marketingo tyrimai, tai svarbus instrumentas. Marketingo kompleksas. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Marketingo tyrimo rūšį nusako tyrimo. Marketingo tyrimų rūšys. Marketingo tyrimai pagal tyrimo pobūdį ir kryptingumą. Marketingo tyrimai pagal tiriamą objektą. Išorinės marketingo aplinkos tyrimais įmonė gali. Vidinės marketingo aplinkos tyrimas. Įmonės marketingo vidinės aplinkos turinys ir sudėtis. Marketingo tyrimai pagal tiriamą objektą. Vartotojų tyrimai. Įmonė, nenorėdama prarasti rinkos, nuolat turi atsakyti į šiuos klausimus. Marketingo tyrimai pagal teorinį lygį ir praktinį pritaikomumą. Taikomieji ir fundamentalieji marketingo tyrimai. Kokybiniai ir kiekybiniai marketingo tyrimai. Kokybinių ir kiekybinių marketingo tyrimų skirtumai. Marketingo tyrimų metodai.

Marketingo tyrimų rūšys ir metodai. (2015 m. Vasario 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimu-rusys-ir-metodai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 06:18