Marketingo tyrimų teorija


Marketingo tyrimai teorija ir praktika. Marketingo tyrimai teorija. Marketingo tyrimu tipai. Marketingo teorija. Priežastinis tyrimo tipas. Marketingo tyrimai vidiniai ir išoriniai. Rinkodaros tyrimų konspektas. Marketingo tyrimu reikalavimai. Aprasomieji marketingo tyrimai. Marketingo tyrimo klausimyno sudarymas.

Ekonomikos konspektas. Marketingo tyrimų esmė. Marketingo tyrimo apibrėžimas. Marketingo tyrimų kilmė. Marketingo tyrimų naudojimas. Marketingo tyrimų naudojimas įvairiuose prekės gyvavimo cikloetapuose. Sėkmingo marketingo tyrimo reikalavimai. Marketingo tyrimo procesas. Marketingo tyrimo problemos formulavimas. Sprendimo ir tyrimo problema. Marketingo tyrimo tipai. Žvalgybinis tyrimas. Aprašomasis tyrimas. Priežastinis tyrimas. Marketingo tyrimų informacijos šaltiniai. Antrinės informacijos vidiniai šaltiniai. Antrinės informacijos išoriniai šaltiniai. Antrinės informacijos vertinimo kriterijai. Kokybinio tyrimo metodai. Kokybinių tyrimų klasifikavimas. Giluminis interviu. Fokusuota grupė. Projekcinės technikos. Stebėjimas. Natūralus ir dirbtinis stebėjimas. Užslaptintas ir neužslaptintas stebėjimas. Strukturizuotas ir nestrukturizuotas stebėjimas. Stebėjimo metodai priklausomai nuo administravimo būdo. Stebėjimo metodų palyginimas. Stebėjimo privalumai ir trūkumai. Eksperimentas. Eksperimento pagrįstumas. Vidinis pagrįstumas. Išorinis pagrįstumas. Laboratoriniai ir lauko tyrimai. Eksperimento plano sudarymo metodai. Eksperimento metodo pasirinkimas. Rinkos testavimai. Apklausa. Veiksniai, lemiantys rezultatų tikslumą. Apklausos būdai. Klausimyno sudarymas. Matavimo marketingo tyrimuose. Skalės tipai. Nuomonių vertinimo skalės tipai. Nuomonių vertinimo metodai. Atrankos principai. Atrankos privalumai. Atrankos procedūros. Atsitiktinė ir neatsitiktinė atranka. Neatsitiktinės atrankos metodai. Atsitiktinės atrankos metodai. Imties atranka. Nestatistiniai metodai imties dydžiui nustatyti. Imties dydžio nustatymas (didelės visumos). Imties dydžio nustatymas (mažos visumos). Duomenų rinkimas ir jų paruošimas. Duomenų rinkimas. Duomenų paruošimas. Duomenų analizė. Dažnumų pasiskirstymas. Kryžminės lentelės. Daugiaparametrinė duomenų analizė. Rezultatų pateikimas. Literatūra.

Marketingo tyrimų teorija. (2012 m. Kovo 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimu-teorija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 22:13