Marketingo tyrimų tipai


Marketingo referatas. Įvadas. Marketingo tyrimai. Marketingo tyrimų tipai. Išvados. Naudota literatūra.


1.Marketingo tyrimai – tai marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas.

2.Svarbiausia marketingo tyrimų paskirtis – padėti verslininkui gerinti vadybos turinį ir kokybę, didinti jų patikimumą. Kiekviename marketingo planavime reikia marketingo tyrimų, kurie padeda išsiaiškinti sprendžiamų klausimų ir problemų prigimtį, sprendimų būdus ir galimybes.

3.Marketingo tyrimų rūšį nusako tyrimo pobūdis, jo kryptingumas, tyrimo objektas bei tikslai. Reikia pastebėti, kad įvairūs mokslininkai savo veikaluose nevienodai apibūdina marketingo tyrimų rūšis ir metodus. Vieni mokslininkai tyrimų rūšis vadina tyrimų tipais, kiti – tyrimų pobūdžiu, treti - tyrimų metodais, todėl praktiniu požiūriu tai yra problematiška.

4.Pagal rezultatų teorinį ir praktinį reikšmingumą skiriami taikomieji ir fundamentalieji marketingo tyrimai.

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 14 puslapių (2817 žodžių)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 151 KB
  • Marketingo tyrimų tipai
    10 - 4 balsai (-ų)
Marketingo tyrimų tipai. (2014 m. Lapkričio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimu-tipai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 02:31