Marketingo vaidmuo logistikoje


Logistikos referatas. Logistikos ir marketingo sąvokos ir jų samprata. Marketingo ir logistikos sąsaja. Marketingo vaidmens logistikoje samprata. Naudota literatūra.


Pagrindinė logistikos užduotis, bet kokioje įmonėje yra nukreipti tam tikrų specialistų veiklą į kuo geresnį klientų aptarnavimą ir didesnį pelno gavimą. Kad logistikos veikla būtu sklandi reikia veiklą valdyti koordinuotai, o ne kiekvieną sferą atskirai. Pagrindinę pridėtinę vertę logistikoje sukuria transportavimas, sandėliavimas, vartotojų aptarnavimas, produktų paskirstymas. Logistika, tai tokia veikla, kuri padeda mažinti išlaidas.

Taip pat yra išskiriamos kelios pagrindinės logistikos rūšys:

Tačiau pagrindinės logistikos veiklos rūšys pagal funkcijas dar yra skirstomos į pagrindines ir pagalbines. Pagrindinėmis logistikos paslaugomis išskiriama:

Tiesioginė rinkodara – dominuoja stiprus ryšys tarp organizacijų ir pardavėjų. Samdomi fiziniai ar juridiniai asmenys, kad atliktų tiesioginius pardavimus.

Reklama – atrodantis pigiausiai, bet laikomas pačiu brangiausiu marketingu. Priešprieša atsiranda dėl skirtingų prekių ar paslaugų tipų, jų kainos, kam reklama yra reikalinga.

Ryšiai su visuomene – pagrindinis tikslas pagrįsti kliento pasirinkimą naudojantis kitų klientų patirtimi.

Ryšių su klientais valdymas – darbas su klientais, kuomet primenama apie klientams žinomas prekes ir paslaugas, tačiau leidžiama dar labiau su jomis susipažinti ir išbandyti.

Nuožmi prekyba – kada dedamos visos pastangos, kad klientas susidomėtų reklamuojamomis prekėmis ir paslaugomis.

  • Logistika Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 6 puslapiai (1099 žodžiai)
  • Universitetas
  • Logistikos referatai
  • Microsoft Word 123 KB
  • Marketingo vaidmuo logistikoje
    10 - 10 balsai (-ų)
Marketingo vaidmuo logistikoje. (2015 m. Lapkričio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-vaidmuo-logistikoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 14:13