Marketingo valdymo ypatumai globalioje rinkoje


Globali rinka. Marketingo ypatumai globalioje rinkoje. Rinka globali. Rinka be sienu globali ekonomika. Marketingo valdymas tarptautineje rinkoje. Globali paslaugu rinka.

Marketingo kursinis darbas. Marketingo valdymo ypatumai globalioje rinkoje. Globalizacija ir globali rinka. Konkurencinis pranašumas globalioje rinkoje. Globalus marketingas. Marketingo tyrimai. Globalinio marketingo strategija. Prekės. Rėmimas (komunikacija). Kainodara ir paskirstymo kanalai. Vartotojo elgsena globalioje rinkoje. Pasaulio orientacijos. Rinkų konvergencija ir techologijų pažanga. Ekonominė aplinka. Vidinis marketingas. Globalaus marketingo kontrolė.


Mažai kas prieštaraus, jog gyvename globalėjančiame, o gal net ir visiškai globaliame pasaulyje. Globalizacija yra daugiau nei reiškinys ar pasaulio vystymosi tendencija. Tai tarptautinė sistema, jungianti verslo, vyriausybines ir nevyriausybines organizacijas, užsienio ir vidaus politiką ir kitas sferas. Kenichi Ohmae („Pasaulis be sienų“ , 1990) teigia, jog globalizacija ir jos ekonomikos laisvė tiesiog ištrynė valstybių sienas, paversdama mus „globaliu kaimu“. Globalizacijos procesai homogenizuoja kultūras, tačiau taip pat gali padėti realizuoti unikalios individualybės pranašumus. Globalizacija yra mus jungianti terpė, kurioje mes visi esame suvienyti priklausomybės tai terpei, tačiau sykiu tampame vis didesni individualistai.

Marketingo valdymo ypatumai globalioje rinkoje. (2013 m. Kovo 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-valdymo-ypatumai-globalioje-rinkoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 08:15