Marketingo veiklą įtakojantys veiksniai, formuojantys marketingo kompleksą bei strategijas


Marketingo veiksniai. Tikslinės rinkos ypatumai ir vartotojų elgseną lemiantys veiksniai. Prekių asortimentą lemiantys marketingo komplekso veiksniai. Uab "juodasis gintaras" marketingo strateginis formavimas. Marketingo kompleksu veiksniu analize. Uab "juodasis gintaras" praktikos ataskaita. Vartotojo elgsena itakojantys veiksniai. Rinką įtakojantys veiksniai. Marketingo strategija. Marketingo komplekso veiksniai.

Marketingo praktikos ataskaita. Įvadas. Uab „juodasis gintaras“ charakteristika. Marketingo aplinkos ir jų įtaka uab „juodasis gintaras“ sprendimams. Uab „juodasis gintaras“ išorinės aplinkos analizė. Uab „juodasis gintaras“ vidinės aplinkos analizė. Uab „juodasis gintaras“ tikslinės rinkos ypatumai ir vartotojų elgseną lemiantys veiksniai. Uab „juodasis gintaras“ marketingo komplekso strategija. Uab „juodasis gintaras“ prekių (paslaugų) gyvavimo ciklas ir marketingo strateginiai sprendimai. Uab“juodasis gintaras“ prekių (paslaugų) kainų politika ir jų pokyčiai dinamiškos rinkos sąlygomis. Uab“juodasis gintaras“ prekių (paslaugų) pateikimo kanalai ir strateginiai sprendimai. Uab „juodasis gintaras“ rėmimo veiksmų planas konkrečiai prekei ar prekių linijai. Marketingo veiksmų planas atsižvelgiant į uab „juodasis gintaras“ tikslus. Marketingo tyrimo metodai ir jų pritaikymo galimybės uab „juodasis gintaras“ tikslams. Uab „juodasis gintaras“ marketingo strategijos formavimas ir valdymas naujai bei esamai prekei. Uab „juodasis gintaras“ tikslinės rinkos strategijos ir jų valdymas. Uab „juodasis gintaras“ veiksmų planas įgyvendinant pasirinktą marketingo strategiją. Uab „juodasis gintaras“ analizė ir marketingo strateginiai sprendimai vykdant komercinę veiklą. Išvados. Priedai.


Vykstant spartiems technologijos pokyčiams, strateginis rinkos planavimas yra jos veiksmų apjungimas į bendrą visumą siekiant geresnio rezultato ateityje. Strateginio planavimo tikslas – įmonės verslo kūrimas, nukreipiant jį į sėkmingą jos plėtrą, siekiant nustatytų tikslų. Kokių strateginių pakeitimų imtis gali spręsti tik strateginio planavimo įgūdžius turintys vadovai, išmanantys besikeičiančių sąlygų poveikį.

Rinkos ekonomikos sąlygomis veikiančios įmonės vis dažniau susiduria su konkurencija, kurią lemia įmonių skaičiaus prekybos tinkluose augimas. Vienas iš efektyvesnių būdų įmonei, norinčiai išlikti ir tęsti veiklą – konkurencinio pranašumo įgijimas taikant marketingo strategiją.

Kuriant marketingo strategiją, paprastai išskiriama kokia nors problemiška, aktuali sritis: prekės ženklo valdymas, logistika, asortimento valdymas, vartotojų pasitenkinimo stebėjimas bei valdymas ir kt. Tačiau tuo pačiu, minėtos sritys yra labai aktualios kiekvienai įmonei ir negali būti pamirštos. Teisingai suformuota marketingo strategija padeda įmonei augti ir plėtoti savo veiklą.

Darbe naudoti UAB „Juodasis gintaras“ suteikti duomenys bei įmonės internetinio puslapio duomenys.

Darbo tikslas: apibendrinti ir įvertinti marketingo veiklą įtakojančius veiksnius, formuojančius UAB „Juodasis gintaras“ marketingo kompleksą bei strategijas.

Darbo uždaviniai:

1.Pateikti UAB „Juodasis gintaras“ charakteristiką;

2.Išanalizuoti marketingo aplinkos ir jų įtaką UAB „Juodasis gintaras“ sprendimams;

3.Išsiaiškinti UAB „Juodasis gintaras“ tikslinės rinkos ypatumus ir vartotojų elgseną lemiančius veiksnius;

4.Išnagrinėti UAB „Juodasis gintaras“ marketingo komplekso strategijos sprendimus;

5.Pateikti marketingo veiksmų planą atsižvelgiant į UAB „Juodasis gintaras“ tikslus;

6.Išanalizuoti UAB „Juodasis gintaras“ tyrimo metodus ir jų pritaikymo galimybes bei informacijos rinkimą, apdorojimą, pateikimą;

7.Išanalizuoti UAB „Juodasis gintaras“ marketingo strategijos formavimą ir valdymą naujai bei esamai prekei;

8.Išanalizuoti UAB „Juodasis gintaras“ tikslinės rinkos strategijas ir jų valdymą;

9.Pateikti UAB „Juodasis gintaras“ veiksmų planą įgyvendinant pasirinktą marketingo strategiją;

10.Pateikti UAB „Juodasis gintaras“ SSGG analizę.

  • Marketingas Praktikos ataskaitos
  • 2013 m.
  • 38 puslapiai (7604 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo praktikos ataskaitos
  • Microsoft Word 3144 KB
  • Marketingo veiklą įtakojantys veiksniai, formuojantys marketingo kompleksą bei strategijas
    10 - 1 balsai (-ų)
Marketingo veiklą įtakojantys veiksniai, formuojantys marketingo kompleksą bei strategijas. (2013 m. Sausio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-veikla-itakojantys-veiksniai-formuojantys-marketingo-kompleksa-bei-strategijas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 10:58