Marketingo veiklos analizė Maxima


Pagrindines rizikos maxima lt. Maxima referatas. Maxima rinkos tyrimas. Maxima marketingas. Maxima marketingo strategija paskirstymas.

Vadybos analizė. Įvadas. Maxima lt, uab marketingo veiklos analizė. Maxima lt, uab mikroaplinka. Maxima lt, uab marketingo makroaplinka. Rinkos segmentavimas. Maxima uab, lt marketingo koplekso analizė. Prekės (paslaugos). Kaina. Paskirstymas.


Temos aktualumas: Naujų paslaugų atsiradimas ir senujų tobulinimas rinkoje iškėlė specifinių problemų, tokių kaip didejantis konkurencingumas ir vartotojų nepastovumas, šioms problemoms spręsti reikia ypatingos strategijos. Pagrindinis kontaktinio personalo uždavinys paslaugas teikiančioje įmonėje yra atpažinti vartotojo poreikius, užmegzti santykius su juo ir suteikti pageidaujamą paslaugą. Visa tai atliekama remiantis marketingo žiniomis.

Remiantis tuo, marketingas būtinas kiekvienoje įmonėje. Pati svarbiausia priežastis, dėl kurios negali apseiti nei viena įmonė, yra ta, kad marketingo dėka išsiaiškinama kokio produkto ar paslaugos pageidauja vartotojai, taip pat padeda tą produktą, paslaugą realizuoti.

Ši tema buvo pasirinkta, norint susipažinti su vienos iš didžiasių Lietuvoje veikiančių mažmeninės prekybos įmonių MAXIMA LT, UAB marketingo veikla. Ši įmonė vadinama Lietuvos prekybos rinkos lyderė. Tad įdomu susipažinti su MAXIMA LT, UAB marketingo veikla.

Objektas – mažmeninės prekybos įmonė MAXIMA LT, UAB.

Tikslas – atlikti MAXIMA LT, UAB marketingo veiklos analizę.

Drabo uždaviniai: ● išanalizuoti marketingą teoriniu aspektu;

● ištirti MAXIMA LT, UAB išorinę ir vidinę palinkas;

● išanalizuoti pasirinktos įmonės tikslinę rinką.

● išanalizuoti MAXIMA LT, UAB marketingo komplekso elementus

prekę, kainą, paskirstymą bei rėmimą.

Darbo metodai: ● mokslinė literatūros analizės metodu remaintis V.Pranulio ir

P.Pajuodžio literatūra išanalizuota marketingo samprata, sąvokos, aplinkos, sistema bei principai;

● liginamosios dokumentų analizės metodu, analizuotas įmonės asortimentas, klientų pritraukimas reklamos būdu ir pan.

● statistinių duomenų analizės pagalba, nagrinėti Lietuvos statistikos departamento surinkti duomenis prekybos klausimais.

  • Vadyba Analizės
  • 2013 m.
  • 16 puslapių (3742 žodžiai)
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 49 KB
  • Marketingo veiklos analizė Maxima
    10 - 3 balsai (-ų)
Marketingo veiklos analizė Maxima. (2013 m. Gegužės 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-veiklos-analize-maxima.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:28