Marketingo veiklos analizė Tele2


Tele2 veiklos analize. Tele2 privalumai.

Marketingo referatas. Pasirinktos įmonės marketingo veiklos analizė, probleminių sričių identifikavimas ir pradinių sprendimų siūlymų teikimas. Įvadas. Situacijos analizė. Įmonės makro aplinkos analizė. Politinė – teisinė aplinka. Socialinė - kultūrinė aplinka. Mokslinė – technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Ekonominė aplinka. Mikro aplinkos analizė. Rinkos dalis. Vartotojų analizė. Pagrindinis „tele2“ įmonės segmentas. Konkurentai. Privalumai bei trūkumai. A. Privalumai. B. Trūkumai. Pozicionavimo žemėlapis. Įmonės marketingo veiklos analizė. Marketingo padalinys. Marketingo komplekso analizė. „Tele2“ probleminių marketingo sričių identifikavimas. Stiprybės. Silpnybės. Galimybės. Grėsmės. Išvados. Literatūros sąrašas.


Atlikus detalią Tele2 įmonės analizę, matome, jog ji jau gana ilgai pirmauja tarp savo konkurentų. Kaip ir minėjome, jie užima 42,5 % visos rinkos, tai beveik pusė (atsižvelgiant į tai, jog rinkoje yra daugiau nei 3 konkurentai). Šią padėtį padeda užimti aukšto lygio kainų lankstumas, bei puiki ryšio kokybė, tačiau trūkumai vis dar stabdo įmonės tobulėjimą. Tokie trūkumai, kaip akcijų stygius ar lojalių klientų neįvertinimas neleidžia įmonei peržengti pusės rinkos dalies, o gal net ir daugiau. Atsikračius šių minusių, galima siekti didesnių aukštumų. Žinoma privalumų tobulinimas taip pat turėtų teigiamos įtakos įmonės plėtrai. Naujų ryšio bokštų statymas bei senų bokštų atnaujinimas gerintų ryšį – tai yra svarbiausias prioritetas ryšio operatoriams. Taip pat dar didesnis kainų lankstumas galėtų pritraukti didelį klientų skaičių.

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 12 puslapių (2198 žodžiai)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 313 KB
  • Marketingo veiklos analizė Tele2
    10 - 4 balsai (-ų)
Marketingo veiklos analizė Tele2. (2014 m. Kovo 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-veiklos-analize-tele2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 14:27