Marketingo veiklos efektyvumo vertinimas


Marketingo veiklos vertinimas. Marketingo veiklos vertinimo samprata.

Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Veiklos efektyvumo vertinimas teoriniu aspektu. Marketingo esmė. Marketingo veiklos efektyvumo vertinimas. Veiklos efektyvumo samprata ir reikšmė. Veiklos efektyvumo rodiklių skaičiavimas ir vertinimas. Pardavimo pelningumo rodikliai. Sąnaudų lygio rodikliai. Turto ir nuosavo kapitalo naudojimo pelningumo rodikliai. Įmonės galimybių ir grėsmių analizė. Uab ,,snp” veiklos efektyvumo vertinimas. Uab ,,snp“ charakteristika. Uab ,,snp“ aplinkos. Marketingo veiklos efektyvumo vertinimas. Veiklos efektyvumo rodiklių analizė. Pardavimų pelningumo rodiklių analizė. Sąnaudų lygio rodiklių analizė. Turto valdymo rodiklių analizė. Įmonės galimybių ir grėsmių analizė. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas. Priedai.


Kiekviena įmonė, norėdama išsilaikyti konkurencinėje rinkoje ir sukurti pelną, savo veiklos procese naudoja įvairius išteklius (materialinius, finansinius, žmogiškuosius). Kuo efektyviau šie rodikliai panaudojami, tuo greičiau pagaminama ir parduodama produkcija. Dalis išteklių yra kaupiami būsimam panaudojimui. Jų dalis turi būti racionaliai nustatyta. Jeigu jų sukaupiama daugiau, lėtėja gamybos procesas ir ištekliai naudojami neracionaliai.

Sklandžiam gamybos ciklui reikalingas finansavimas, nes tik taip galima pagreitinti lėšų apytakos procesą. Pinigų srautas, aprūpindamas gamybos ir paslaugų mokėjimo priemonėmis – pinigais, garantuoja gamybos ir finansinės veiklos efektyvumą. Tokiais atvejais, kai įmonėms neužtenka savų piniginių išteklių, jos naudojasi kitais skolintų lėšų šaltiniais. Kadangi išlaidos gamybos procese pasiskirsto netolygiai, ypač svarbu ne tik stebėti, bet ir valdyti lėšų gamybos procesus, siekti jų efektyvumo.

Darbo ojektas: UAB „SNP“

Darbo tikslas: Išanalizuoti UAB „SNP“ marketingo veiklos efektyvumą ir pateikti išvadas.

Darbo uždaviniai:

1. Apibudinti marketingo efektyvumo vertinimo sampratą;

2. Pateikti galimus marketingo veiklos efektyvumo vertinimo metodus ir apibudinti šiuose metoduose taikomus rodiklius;

3. Pateikti UAB „SNP“ charakteristiką

4. Išanalizuoti ir apskaičiuoti UAB „SNP“ marketingo veiklos efektyvumą, pagal finansinės atskaitomybės dokumentus ir pateikti išvadas;

5. Išanalizuoti UAB „SNP“ marketingo veiklos efektyvumą, remiantis atlikta SSGG analize ir pateikti išvadas;

Marketingo veiklos efektyvumo vertinimas. (2013 m. Gegužės 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-veiklos-efektyvumo-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 11:08