Marketingo veiklos organizavimas


Riestlita. Paskirstymo veiklos organizavimas. Paskirstymo organizavimas referatas. Riestlita praktikos ataskaita. Uab riestlita gamybines veiklos.

Marketingo kursinis darbas. Marketingo veiklos organizavimas uab „x“. Įvadas. Marketingo kompleksas. Marketingo komplekso samprata. Prekės turinys, elementai ir klasifikacija. Kainos, kainų politikos samprata ir reikšmė. Paskirstymo kanalai ir jų funkcijos. Rėmimo proceso ir komunikacinės politikos sampratos. Marketingo veiklos analizė ir tyrimas uab „riestlita“. Uab „riestlita“ pristatymas. Uab „riestlita“ produkcija. Bendrovės produkcijos kainos. Uab „riestlita“ produkcijos paskirstymas. Rėmimo organizavimas uab „riestlita“. Uab „riestlita“ tyrimo duomenų analizė ir rezultatai. Išvados ir rekomendacijos. Informacijos šaltinių sąrašas. Priedai.


Šio darbo tikslas buvo, remiantis savo žiniomis ir teorija, išanalizuoti ir įvertinti UAB „Riestlita“ marketingo veiklą. Siekiant įgyvendinti šį tikslą, buvo išsikelti uždaviniai:

Kuo išsamiau pateikti informaciją, kuri bus reikalinga analizuojant UAB „Riestlita“ marketingo veiklą.

Sudaryti anketą, remiantis visais marketingo komplekso elementais.

Surinktus anketinės apklausos duomenis apdoroti ir jų dėka įvertinti, kaip UAB „Riestlita“ organizuoja savo marketingo veiklą.

Visus duomenis susumavus ir išanalizavus pateikti visą informaciją apie UAB „Riestlita“ marketingo veiklos organizavimą.

Atlikus tyrimą paaiškėjo, kad UAB „Riestlita“ vykdoma marketingo veikla yra produktyvi ir kryptinga, todėl bendrovė dirba pelningai. Ši bendrovė gamina tik kokybišką produkciją (meduolius, sausainius ir riestainius), kurią mėgsta ir mielai perka įvairaus amžiaus bei socialinės padėties pirkėjai. Produkcijos kainos taip pat nėra aukštos ir dėl šios priežasties jos tenkina įvairias pajamas gaunančius vartotojus. Žinoma, kad išpopuliarintų savo produkciją, UAB „Riestlita“ ją reklamuoja. Deja, nors šios bendrovės produkciją mėgsta daugelis vartotojų, tačiau reklamos vis vien nepakanka.

Atsižvelgus į tyrimo rezultatus, buvo pastebėta, kad UAB „Riestlita“ reikia daugiau reklamos ir nepamiršti įvairių nuolaidų ir akcijų rengimo, nes daugelis vartotojų dar nepakankamai žino informacijos apie šios bendrovės gaminamą produkciją. Šie ir kiti pasiūlymai bei išvados turėtų padėti gerinti UAB „Riestlita“ marketingo veiklą bei ją tobulinti.

Marketingo veiklos organizavimas. (2013 m. Vasario 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-veiklos-organizavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 16:26