Marketingo veiklos vertinimas įvedant naują produktą į rinką


Naujos rinkos vertinimas kursinis. Produkto įvedimo i rinką kompanija. Produkto vertinimas. Naujos įmonės veiklos ivedimas.

Marketingo kursinis darbas. Marketingo veiklos vertinimas įvedant naują produktą į rinką. Įvadas. Naujo produkto samprata, marketingo veiksmų planas ir strategija įvedant naujovę į rinką. Inovacijos samprata. Naujo produkto marketingo komplekso elementu analizė. Naujo produkto rėmimo komplekso elementų analizė. Sėkmingo prekės įvedimo į rinką kriterijų ir svertų formavimas. Prekinis ženklas ir jo vaidmuo marketinge. Inovacinės veiklos kompleksiškumas ir svertai. Rėmimo veiksmų strategija. Ab „blue illume toothbrush“ naujo į rinką įvedamo produkto marketingo veiklos vertinimas. „blue illume“ kompanija ir jos veiklos apibūdinimas. Marketingo komplekso formavimo modelis. Vertės vartotojui apibrėžimas. Vertės vartotojui kūrimas. Vertės vartotojui perdavimas. Išvados ir rekomendacijos. Summary. Literatūra ir šaltiniai.


Tyrimo aktualumas. Šiuo metu Lietuvoje kaip ir visame pasaulyje didesnė dalis įmonių patiria konkurencinį spaudimą ne tik iš vietinių, bet ir tarptautinių kompanijų. Tokia situacija yra globalizacijos padarinys – šalys priklausančios toms pačioms sąjungoms tarpusavyje gali nevaržomai prekiauti, vyksta ypač greita technologinė plėtra. Nuolat keičiasi verslui aktualūs procesai, o kitimo tempai linkę tik augti. Rinką užvaldo perversmą sąlygojančios technologijos, nauji produktai, nenuspėjami klientų reikalavimai, nauji darbuotojų poreikiai, finansavimo galimybės. Tampa itin sudėtinga prognozuoti įvykius. Tokia situacija verčia verslininkus pasitelkti naujas žinias, naujus valdymo metodus, atskleisti savo kūrybinį potencialą.

Rinkos konkurencija dabar yra tokia stipri ir dinamiška, kad kiekvienos įmonės tikslu tampa ugdyti gebėjimus prisiderinti prie paklausos. Sąlygojant pasiūlos augimui, vartotojai kelia vis aukštesnius reikalavimus produktams, jų kokybei bei kainai. Noras išlikti konkurencingu dabar nebesiremia vien tik geresnių ar pigesnių prekių nei konkurentų tiekimu rinkai. Svarbios galimybės, greičiau nei konkurentai reaguoti į aplinkos pasikeitimus, greičiau atlikti modernizavimą, greičiau reaguoti į kainų kitimą. Taip pat tampa svarbūs vadybiniai sprendimai – modernizuoti gamybos bei paslaugų teikimo struktūras, tobulinti kuriamus produktus bei gamybos technologijas, plėsti asortimentą bei pateikti į rinką naujus produktus.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 22 puslapiai (5238 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 1265 KB
  • Marketingo veiklos vertinimas įvedant naują produktą į rinką
    10 - 2 balsai (-ų)
Marketingo veiklos vertinimas įvedant naują produktą į rinką. (2013 m. Gegužės 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-veiklos-vertinimas-ivedant-nauja-produkta-i-rinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 16:46