Marketingo veiksnių analizė skaidrės


Vadybos skaidrės. Uab „Eternit baltic‘‘ marketingo veiksnių analizė. Uab ,,Eternit Baltic“Charakteristika. Uab „Eternit Baltic“ 2011-2012 m. ekonominiai finansiniai rodikliai. Uab „Eternit Baltic“ makroaplinka. Uab „Eternit Baltic“ mikroaplinka. Uab „Eternit Baltic“ Bostono konsultacinės grupės rinkos plėtros – rinkos dalies matrica. Uab „Eternit Baltic“ produkcijos pardavimai mln. Lt. 2010 – 2012 m. Uab „Eternit Baltic“ prekės paskirstymas. Uab „Eternit Baltic“ rėmimas. Marketingo veiksnių įtaka Uab „Eternit Baltic“. Išvados. Rekomendacija.


Darbo objektas – UAB „Eternit Baltic“ marketingo veiksniai. Darbo tikslas – išanalizuoti UAB „Eternit Baltic“ marketingo veiksnius. Darbo uždaviniai: Išanalizuoti marketingo veiksnius teoriniu aspektu; Pateikti UAB „Eternit Baltic“ įmonės veiklos charakteristiką; Atlikti UAB „Eternit Baltic“ marketingo aplinkos analizę; Įvertinti UAB „Eternit Baltic“ marketingo kompleksą.

Ekonominė aplinka Nedarbo lygis; Infliacijos kitimas; Nedarbas.

Mokslas ir technologija Nauji technologijų įrengimai; Kompiuterizacijos lygis;.

Politinė teisinė – aplinka teisės aktai; Naujosios Akmenės miesto valdybos priimti nutarimai.

Socialinė kultūrinė aplinka Migracija, darbo jėgos kaštai, aplinkos apsaugos standartai.

Pirkėjai Juridiniai asmenys; Fiziniai asmenys; Verslo partneriai.

Tiekėjai AB „Akmenės cementas“; UAB „Klaipėdos kartono tara“; AB „Naujasis kalcitas”; „Polifybre Ltd“ Anglija; „Eternit AG“ Vokietija ir kt.

Darbo ištekliai Kvalifikuoti darbuotojai; Įvairus amžiaus cenzas.

UAB „Eternit Baltic“ Bostono konsultacinės grupės rinkos plėtros – rinkos dalies matrica.

UAB „Eternit Baltic“ kolektyvas vadovaujasi šiomis taisyklėmis: plėtoti asmeninius kontaktus (ryšius) su klientais; formuoti ir išlaikyti gerą įmonės bei paslaugos įvaizdį: gebėti paslaugų pardavimą padaryti paprastu procesu: panaudoti išorines rekomendacijas įmonės įvaizdžiui formuoti.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (453 žodžiai)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 24 KB
  • Marketingo veiksnių analizė skaidrės
    10 - 7 balsai (-ų)
Marketingo veiksnių analizė skaidrės. (2015 m. Gegužės 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-veiksniu-analize-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 12:41