Marketingo veiksnių analizė


Marketingo bakalauro darbas. Įvadas. Profesinių kompetencijų, kurias siekiama pademonstruoti baigiamuoju darbu, sąrašas. Marketingo veiksnių teoriniai aspektai. Marketingo samprata ir atsiradimo priežastys. Marketingo aplinka. Marketingo kompleksas. Marketingo komplekso elementas - produktas. Marketingo komplekso elementas – kaina. Marketingo komplekso elementas - paskirstymas. Marketingo komplekso elementas – rėmimas. Organizacijos ir aplinkos SSGG analizė. Marketingo veiksnių vertinimas Uab „Eternit baltic“. Darbo metodikos ir priemonių aprašymas. Uab „Eternit Baltic“ charakteristika. Uab „Eternit Baltic“ marketingo aplinka. Uab „Eternit Baltic“ makroaplinkos veiksniai. Uab „Eternit Baltic“ mikroaplinkos veiksniai. Uab „Eternit Baltic“ marketingo kompleksas. Uab „Eternit Baltic“ gaminio asortimentas. Uab „Eternit Baltic“ prekių kaina. Uab „Eternit Baltic“ prekės paskirstymas. Uab „Eternit Baltic“ rėmimas. Uab „Eternit Baltic“ SSGG analizė. Išvados ir rekomendacija. Anotacija. Annotation. Informacijos šaltinių sąrašas.


Darbo objektas – UAB „Eternit Baltic“ marketingo veiksniai.

Darbo tikslas – išanalizuoti UAB „Eternit Baltic“ marketingo veiksnius.

Darbo uždaviniai:

1.Išanalizuoti marketingo veiksnius teoriniu aspektu;

2.Pateikti UAB „Eternit Baltic“ įmonės veiklos charakteristiką;

3.Atlikti UAB „Eternit Baltic“ marketingo aplinkos analizę;

4.Įvertinti UAB „Eternit Baltic“ marketingo kompleksą.

Marketingo veiksnių analizė. (2015 m. Sausio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-veiksniu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 14:59