Marketingo vieta firmos veikloje: Apžvalga ir analizė


Informatikos referatas. Lentelių ir paveikslų sąrašas. Įvadas. Internetinių paieškų sistemų technologijų apžvalga. Web 1. 0 technologija. Web 2. 0 technologija. Web 3. 0 technologija. Web technologijų palyginimas. Web technologijų perspektyvos. Dalykinis temos apibūdinimas. Marketingo vietos firmos veikloje analizė. Temos aktualumas, tikslas, uždaviniai. Marketingo atsiradimas ir atsiradimo priežastys. Marketingo samprata, pagrindinės funkcijos. Marketingo vieta įmonės veikloje. Marketingo nauda įmonei. Online (Internet) marketingas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Web 1.0 technologijų gyvavimo laikotarpyje norint pasidalinti informacija reikėjo gerai išmanyti įvairias kompiuterines programas, dabar vartotojas gali tai daryti be jokių papildomų mokymų, technologinės patirties.

Visos šios naujovės paskatino įmones įsitraukti į virtualią veiklą, steigti internetines parduotuves, kurti internetines bendraminčių bendruomenes (forumus). O taip pat atsirado galimybė marketingui pasiekti savo tikslinį vartotoją.

Teorinės dalies objektas: Interneto technologijų apžvalga.

Teorinės dalies tiklas ir uždaviniai: išnagrinėti egzistuojančias žiniatinklių sistemas, jų privalumus bei trūkumus, pateikti bendrą jų palyginimą ir aptarti ateities tendencijas.

  • Informatika Referatai
  • 2014 m.
  • 24 puslapiai (4297 žodžiai)
  • Universitetas
  • Informatikos referatai
  • Microsoft Word 857 KB
  • Marketingo vieta firmos veikloje: Apžvalga ir analizė
    10 - 4 balsai (-ų)
Marketingo vieta firmos veikloje: Apžvalga ir analizė. (2014 m. Gruodžio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-vieta-firmos-veikloje-apzvalga-ir-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 02:21