MARQUEE situacijos analizė


Marketingo skaidrės. Marquee. 2003 metais Tepperberg‘as ir Strauss‘as išsinuomoję seną. Tepperberg’ui ir Strauss’ui. 232m2 kabareto salė, kurios lubos buvo 4,5m. 139 m2 patalpoje antrame aukšte virš kabareto yra. M2 ložė (Tepperberg‘as ją vadino „Kambariu Nr. Įkūrėjai viską darė apgalvotai. Pirmajam Marquee projektui Tepperberg’as ir Strauss’as skyrė 200 000 dolerių. Marquee statybos ir atidarymo išlaidų suvestinė. Marquee nuomos išlaidos. Planuojamos Marquee pajamos. 2006 ir 2007 metų Marquee pajamų ataskaita. Pirmasis Marquee vakarėlis - Naujųjų Metų pradžia. Marquee - atidarytas. Tapperbergas ir Straussas teigė “Mes išleidome daug pinigų.


2003 metais Tepperberg‘as ir Strauss‘as išsinuomoję seną, apgriautą 464 m2 garažą be elektros, santechnikos bei kiauru stogu, pavertė jį naktiniu klubu, kuriame telpa 600 žmonių.

Tepperberg’ui ir Strauss’ui dirbti padėjo įmonės PJAR dizaineriai Steve Lewis ir Philip Johnson‘s. Siekdami pritaikyti klubą Niujorko klientams, jie nusprendė sukurti tris atskiras erdves pastato viduje.

232m2 kabareto salė, kurios lubos buvo 4,5m. aukščio. Joje buvo DJ platforma, šokių aikštelė ir banketinė salė, laisvai talpinanti 300 - 350 žmonių.

139 m2 patalpoje antrame aukšte virš kabareto yra 7,6 m. ilgio baras, sofos, DJ garso sistemą. Čia gali tilpti maždaug 150 žmonių.

74 m2 ložė (Tepperberg‘as ją vadino „Kambariu Nr. 3“), buvo skirta pobūviams, banketams, didelėms žmonių kompanijoms, turėjo atskirą barą su specialiu apšvietimu.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 16 puslapių (376 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 2108 KB
  • MARQUEE situacijos analizė
    10 - 7 balsai (-ų)
MARQUEE situacijos analizė. (2015 m. Gruodžio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/marquee-situacijos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 19:50