Maršruto analizė Kaunas - Maskva


Kaunas maskva traukinys. Traukinys kaunas maskva. Kaunas maskva traukiniu. Traukinys kaunas-maskva. Krovinio vezimas is maskvos kaina. Traukinys maskva-kaunas. Traukiniu marsrutai is kauno i maskva. Ar yra traukinys kaunas-maskva. Automobiliu pervezimas is kauno i maskva. Krovinio gabenimo būdo ir optimalaus maršruto parinkimas kursinis.

Transporto referatas. Įvadas. Geležinkelių infrastruktūra. Geležinkeliai. Infrastruktūros tinklo plėtra. Pagrindiniai plėtros projektai. Krovinių pervežimas geležinkelio transportu. Krovinių vežimų geležinkelio klasifikavimas. Dokumentacija ir kiti privalumai. Krovinių pakavimas. Krovinių pakavimo tikslas. Kroviniai vežami geležinkeliu. Krovinių rūšys. Auto transportas. Daliniai kroviniai. Pilni kroviniai autotransportu. Express pristatymai. Kaunas. Ekonomika. Susisiekimas. Tarptautinis kauno oro uostas. Geležinkeliai. Kauno geležinkelio tunelis. Kauno geležinkelio tiltas. Kauno geležinkelio stotis. Keliai. Levisos lez terminalas. Krovinių sandėliavimas. Muitinės krovimo postas. Atliekami krovos darbai. Maskva. Maskvos žiedinė automagistralė. Jeroslavlio geležinkelio stotis. Maskvos a. Cargo logistikos kompanija. A. Cargo kompanijos įstorija. Trumpai apie įmonę. Tranzitinė šalis – latvija. Latvija – daugavpils. Architektūra. Maršrutas: kaunas – maskva. Auto transporto ir traukinių privalumai ir trūkumai. Išvados. Literatūra. Priedai.


Krovinių vežimas – pastaruoju metu plačiai paplitęs terminas, apibrėžiant didelį ratą operacijų, kurios atliekamos nuo produkcijos pagaminimo iki gaunant ją vartotojams, arba kita stadija gamybos eigoje, jeigu šios operacijos yra gamybos tęsinys. Šias operacijos sudaro: medžiagų vežimas, sandėliavimas ir saugojimas, komplektavimas ir įpakavimas, taip pat vežimas bet kokia transporto rūšimi. Vykdant šias operacijas, ten kur gamyba yra specializuota neišvengiami yra tolimieji vežimai. Pagrindiniais prekybos maršrutais nenutrūkstamai juda dideli kiekiai žaliavų ir gatavos produkcijos, kurią veikia atmosferinės sąlygos, žemės ūkio kenkėjai ir grobstytojai. Norint įvertinti šiuos poveikius, reikia rengti specialius vežimų planus. Savaime šie planai turi būti ekonomiškai realūs, todėl, kad vežimas per geografines ir laiko sienas gali pasirodyti beprasmiškas, jeigu bendra kaina vartotojui bus nepriimtina. Krovinių vartotojas turi gauti ne tik būtina kiekį, bet reikiamoje jam vietoje ir reikalingu laiku už tinkamą kainą. Todėl pagrindinis uždavinys vežant krovinius – operacijų ekonomiškumas.

Transporto – ekspedicinės įmonės darbuotojų pagrindinis uždavinys parinkti transporto rūšį, geriausiu būdu pritaikytą pervežimas atlikti, kuriems jinai skirta. Jos priimdamos sprendimą turi vadovautis žiniomis apie įvairių transporto rūšių privalumus ir trūkumus.

Geležinkelio transportas: greitas krovinių vežimas dideliais atstumais tarp svarbiausių miestų; kroviniai gali būti palikti vagonuose visą parą, neskaičiuojant atvykimo dienos, be papildomo apmokėjimo. Tai ypač svarbu ekonomiškai panaudoti darbo išteklius krovimo darbams. Didelis įkrovumas.

Krovinių vežimas geležinkelio transportu taisyklės – nustato krovinių priėmimo vežti, važtos dokumentų įforminimo, krovinių pristatymo termino nustatymo, krovinių išdavimo, tam tikrų krovinių vežimo taisykles Lietuvos Respublikos teritorijoje.

  • Transportas Referatai
  • 2012 m.
  • 33 puslapiai (5537 žodžiai)
  • Kolegija
  • Transporto referatai
  • Microsoft Word 3243 KB
  • Maršruto analizė Kaunas - Maskva
    10 - 1 balsai (-ų)
Maršruto analizė Kaunas - Maskva. (2012 m. Gegužės 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/marsruto-analize-kaunas---maskva.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 22:10