Maršruto analizė Liepoja – Altena


Logistikos analizė. Įvadas. Liepoja – altena maršruto analizė. Tranzitinių šalių transporto sistemos. Latvija. Lietuva. Lenkija. Vokietija. Šengeno erdvė. Analoginio maršruto analizė. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo tikslai: susipažinti su greitkeliais; susipažinti su kelių ženklinimo sistemomis; pasirinkti tinkamą kelio sistemą kroviniui gabenti.

Užduotys: parinkti optimalų maršrutą pagal užduotį; išanalizuoti sienų sistemas; išanalizuoti kelių įvairovę, gabenant krovinį duotu maršrutu; išanalizuoti pravažiuojamų šalių transporto sistemas; pasirinkti tinkamus kelius, išanalizuoti jų klasifikaciją; išanalizuoti tarptautinį reglamentą, keliams ir kroviniams gabenti; pasiūlyti maršrutui analoginį maršrutą; atlikti lyginamąją analizę pasirinktiems maršrutams.

Maršrutas prasideda Liepojoje. Važiuojame A11 keliu iki Lietuvos sienos, kirtę ją važiuojame A13 keliu iki Klaipėdos miesto Jakų žiedo ir jame sukame i A1 automagistralę. Pasiekę kelią A12, sukame i jį, o poto į 198 kelią. Krovinį vežame iki Jurbarko ir sukame į 137 kelią. Tada važiuojame 136 keliu, o neužilgo sukame į 230 kelią. Privažiave A5 kelią sukame į jį ir šiuo keliu pasiekiame Lenkijos valstybės sieną. Kirtę sieną krovinį vežame E67 keliu iki Augustovo ir privažiavę 61 kelią, sukame į jį. Važiuojame iki miesto Lomža, sukame į 677 kelią ir privažiavę miestą Ostrow Mazowiecka krovinį toliau vežame E67 keliu iki Varšuvos. Nuo Varšuvos toliau važiuojame A2 automagistrale. Šiuo keliu privažiuojame Vokietijos sieną ir ją kirtę krovinį vežame E30 keliu. Bad Oeynhausen miesto krašte esančiame žiede sukame į E34 kelią. Prie Bergkamen miesto sukame į E37 kelią. Schwerte miesto žiede sukame į E41 kelią. Privažiavę 46 kelią sukame į jį ir neužilgo esančiame posukyje sukame į 236 kelią, kuriuo krovinį nugabename į Alteną. Apytikslis martšruto ilgis 1751 km ir jo trukmė apie 18 valandų.

Didžioji dalis kelių iki pradedant naudoti ES fondų lėšas buvo labai susidėvėję, prastos kokybės, keliai net Rygos apylinkėse buvo prastos būklės. Dabar naudojant ES lėšas, svarbiausi ir labiausiai susidėvėję keliai rekonstruojami.

  • Logistika Analizės
  • 2015 m.
  • 27 puslapiai (3773 žodžiai)
  • Kolegija
  • Logistikos analizės
  • Microsoft Word 3130 KB
  • Maršruto analizė Liepoja – Altena
    10 - 7 balsai (-ų)
Maršruto analizė Liepoja – Altena. (2015 m. Sausio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/marsruto-analize-liepoja-altena.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 02:00