Maršruto optimizavimas


Logistikos kursinis darbas. Aprašomoji dalis. Įmonės ,,Uab X“ aprašymas. Naujo maršruto į Ispaniją pristatymas. Rezultatų aptarimas. Įmonės Uab „X“ veiklos rezultatų aptarimas. Naujo maršruto „Vilnius-Klaipėda-Ispanija(Kasitilija ir Leonas)-Vilnius“ rezultatų aptarimas. Uab „X” SSGG analizės metodas. Išvados. Literatūros šaltiniai.


Per šiuos tris mokslo metus išmokau ištiesų labai daug. Išmokau kurti verslo planą, apskaičiuoti tokius dalykus kaip automobilio eksplotavimo sąnaudas ir kitokias sąnaudas. Taigi įgautomis paskaitų bei praktikos metu žiniomis ir rašysiu šį praktinį darbą apie apelsinų pervežimą iš Ispanijos į Lietuvą(Vilnių). Šias šalis sugalvojau ne pats, jas man pasakė įmonės X darbuotojas, O pasiūlė būtent šią šalį t.y Ispanija, nes ten ir auga apelsinai ir beto kaip tik jis vežė krovinį į ,,Serifruit“, tai Kastilijos (Ispanija) vienos šeimos įmonė, prekiaujanti vaisiais (apelsinais, mandarinais ir melionais). Jų transportavimui įmonė turi specialią techninę sistemą, kurią sudaro platformos, keliamieji kranai ir sunkvežimiai: jie gerokai palengvina darbo procesą.

Šiuo metu bendrą įmonių TVG, Reisita ir X autoparką sudaro daugiau nei 200 ,,Mercedes-Benz“ vilkikų su tentinėmis ir šaldytuvinėmis priekabomis.

Taigi renkantis šalį buvo imama daug įvairių šalių, kaip: Australija, Jav, Islandija. Bet kiekvienoj šalyje atsirasdavo vis kažkokie trigdžiai, kurių dėka nebuvo galima pasirinkti tos šalies. Kadangi vairuotojai yra garbaus amžiaus, tai jie moka tik Rusų kalbą, o tokioj kaip islandijoj, Jav ar austrijoj reikėtų mokėti anglų kalbą. Todėl atsitikus kokiems nors nesklandumams vairuotojams būtų sunku susišnekėti su vietos gyventojais. Dar viena iš priežaščių, kodėl nepasirinkom šių šalių, tai būtų tokia, kad Australijoje būtų didelės išlaidos mum nuvykti, beto reikėtų apvažiuoti Ukraina. Ir automobiliai nėra pritaikyti važiuoti Islandijos atšiaurioms oro sąlygoms. Automobilių varikliai po darbo pertraukos galėtų sušalti ir vairuotojui tektų kaskartą vakti su variklio gedimais bei jo užkurimu.

Ispanija parinkta, todėl, kad į ją įmonė ,,X“ jau daug kartų važiuoja į ją ir vairuotojai jau yra patyre važiuoti tuo maršrutu. Nepaisant to, kaip minėjau vienas iš darbuotojų neseniai vežė apelsinus į Ispanija(Kastilija), tai dar yra privalumas rinktis šia šalį.

Ispanijos keliai yra ištiesų labai geri bei brangus. Keliai yra labai lygus (duobių atžvilgiu) ir ispanijos kelių tinklą sudaro virs 300 tūkst. Km iš kurių sudaro 13 tūks. Km autostrados.

Visos Ispanijos kelių kainos yra pateikiamos žemiau EUR valiuta:

Verslo įmonės, veikiančios rinkos ekonomikos sąlygomis, susiduria su didesniu ar mažesniu konkurencijos mastu. Konkurencijos plėtra spartina įmonių plėtrą, veiklos atnaujinimą, efektyvinimą, naujų pardavimo rinkų paiešką ir t.t. Galima teigti, kad tinkamas logistinių paslaugų valdymas garantuoja logistinių paslaugų įmonei išlikimą sunkiomis konkurencingomis Siekiant išanalizuoti UAB „X“ veiklos stipriąsias ir silpnąsias puses pasitelkta įmonės SSGG (stiprybės, silpnybės, galimybės ir grėsmės). Atradus įmonės silpnybes bus galima užtikrinti efektyvų, įmonės peleningumui trugdančių, spragų šalinimą. O šalia įmonės stipriųjų pusių negalima pamiršti ir grėsmių, kurių įmonė turi išvengti. Darbe nagrinėjama įmonė UAB „X“ veikia itin konkurencingoje logistinių paslaugų rinkoje. Todėl siekiant įsitvirtinti, dirbti pelningai, UAB „X“ reikia efektyvinti savo transporto paslaugų valdymą, sudaryti optimalius krovinių vežimo maršrutus, ieškoti naujų sprendimų, kurie leistų pristatyti vartotojui prekes sklandžiau ir kuo mažesnėmis sąnaudomis. Projektinė darbo dalis skirta apskaičiuoti įmonės naują krovinių vežimą tarptautiniu maršrutu tarp ES šalių (Lietuva – Ispanija – Lietuva). Paskaičiavus naujo, įmonės transportu, vykdomo krovinių vežimo maršruto patiriamas išlaidas, gaunamas pajamas, nustatytas maršruto pelningumas ir rentabilumas įmonei. Kursinio darbo praktinėje dalyje atliktas krovinių vežimo tinkamiausio tarptautinio maršruto parinkimas, sąmatos (išlaidų, pajamų ir pelno) paskaičiavimas.

Maršruto optimizavimas. (2015 m. Kovo 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/marsruto-optimizavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 10:36