Maršrutų analizė


Logistikos kursinis darbas. Įvadas. Maršrutas kelių transporto būdu. Sąmatos skaičiavimas. Maršrutas multimodaliniu būdu. Sąmatos skaičiavimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Šiame darbe trumpai aprašomi krovinių pakuotės ypatumai, transporto priemonės pasirinkimas, reikiami dokumentai, maršruto sudarymas ir t.t. Taip pat organizuojamas batų pervežimas iš Čekijos į Lietuvą apskaičiuojant sąmatą dviem būdams - kelių transportui ir multimodaliniui. Optimaliausio maršruto parinkimas yra svarbus ir būtinas, kadangi visos firmos nori, kad krovinys būtų pervežtas kuo pigiau ir greičiau kadangi nuo maršruto trukmės priklausys kiek maršrutų bus atlikta per mėnesį ir metus. Taip pat yra svarbu parinkti transporto priemonę, kadangi nuo jos priklauso ir kelių mokestis šalyse.

Darbo tikslas- nustatyti optimalų maršrutą batams gabenti Čekija – Lietuva

Tyrimo objektas : Čekija - Lietuva

Turn LEFT (West) onto 719 [Rondo ONZ], then immediately bear LEFT (South) onto Aleja Jana Pawła II [Rondo ONZ]

SUMMARYDriving distance: 1367,4 kilometresTrip duration: 1 day, 6 hours, 15 minutesDriving time: 14 hours, 15 minutesCost: 105,50 €

Odos dirbinių negalima laikyti intensyviuose saulės spinduliuose, kaitroje ir drėgmėje ilgą laiką. Avalynei reikalimgas specialus drėgmės ir temperatūros režimas. Svarbiausias keliamas higienos reikalavimas – cheminis stabilumas. Batų įpakavimas : batų dėžė, popierius į batų vidų ir popierius batams įvinioti.

Krovinį gavėjui galima pristatyti autotransporto ir multimodaliniu būdu. Tad buvo atlikti skaičiavimai kuriuo būdu būtų galima atlikti daugiau reisu per mėnesį, per metus ir kuris šių būdų būtų pigesnis. Taigi, autotransporto būdu per mėnesį galima atlikti 6 reisus ,per metus 72, o multimodaliniu būdu per mėnesį 10 ,o per metus 120. Taip pat gabenant multimodaliniu būdu krovinio pervežimas kainuos mažiau.

Maršrutų analizė. (2015 m. Gruodžio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/marsrutu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 02:29