Masiniai renginiai Lietuvoje / Vilniuje


Menų kursinis darbas.

Įvadas. Mokslinės literatūros analizė. Masiniai renginiai. Renginių organizavimo teorinės nuostatos. Vilniaus miesto garsinimas masiniais renginiais. Renginių tematikos / bruožai Vilniaus mieste. Tyrimo dizainas. Miesto įvaiždžio kūrimas. Miesto įvaizdžio strateginis valdymas. Miesto įvaizdį padeda formuoti renginiai. Tyrimo rezultatai ir jų aptarimas. Rezultatų analizė. Išvados. Literatūrinis sąrašas. Priedai.


Temos aktuolumas. Šiais laikais renginiai, koncertai ir įvairūs susibūrimai tampa vis aktuolesni visuomenei. Kiekvienoje pasaulio šalyje, kiekvieną dieną vyksta kažkoks renginys, jie būna įvairūs, temos skirtingos, paskirtis tai po gi skiriasi, bet visa tai vienija vienas dalykas, į juos susirenka žmonės, visuomenė, turistai. Lietuva neatsilieka nuo kitų šalių savo renginių gausumu, pas mus irgi vyksta įvairūs koncertai, konferencijos, sporto ar masiniai rengiai. Taigi Vilniaus mieste vyksta tikrai nemažai renginių o labiausiai visuomenei patinka masiniai renginiai. Šie renginiai skiriasi tuo, kad vyksta neuždaroje patalpoje, o pačiame Vilniaus mieste. Masinis renginys – tai renginiai, kuriuose dalyvauja masė žmonių, turinti tamprų ryšį su komunikacija ir kultūra. Organizuojami festivaliai, koncertai, pristatymai, miesto dienos, jūros šventės, profesinės šventės, bendruomenės suvažiavimai ir t.t.Masinių rengnių tematika – klasifikacija yra pagal laisvalaikio lygius: 1. Pramoginiai (dikoteka, koncertai, vakaronės) 2. Pažintiniai (susitikimai, viktorinos, paskaitos, mokymai, konferencijos) 3. Šventiniai ( jubiliejai, pobūviai, karnavalai). Didžiausia visuomenės susidomėjimą kelia masiniai renginiai, idomu kodėl? O tai atsakyti yra ganėtinai paprasta, masinių renginių tematika visada atsižvelgia į įvairias kalendorinias šventes (Sausio 13 minėjimas, Kaziuko mugė ir t.t) tai pat masiniai renginiai siejami ir su tradicijomis, tai yra tokie renginiai kaip Sostinės dienos, Kultūros naktis, kurie vyksta kiekvienais metasi ir suburia daugybe žmonių, tai pat domina ir turistus. Masiniai renginiai surenka įvairaus amžiaus žmones, nuo vaikų iki senjorų. Darbo problema. Kadangi Vilniaus mieste vyksta tikrai nemažai renginių, kurie kuria tiek miesto įvaizdį tiek suburia visuomenę, pagrindinis esminis klausymas ir problema yra, ar tie renginiai yra tikrai naudingi. Ar masiniai renginiai tikrai padeda viešinti miesto vardą, pritraukia užsienio turistus ir kitų miestų gyventojus. Patys renginiai dar nėra taip gerai išplėtoti ir sudelioti, kad visuomenė galėtų įsilieti į miesto gyvenimą ir įvaizdžio kūrimą. Darbo tyrimo objektas. Vilniaus miestas, masinių renginių tematika ir įvaizdžio kūrimas. Darbo tikslas – įvertinus Vilniaus miesto masinių renginių tematika ir miesto įvaizdžio kūrimą, darbo tikslas yra sužinoti, ar miestas gerai reprezentuoja savo vardą. Tai pat sužinoti, kokie masiniai renginiai skatina visuomenės komunikacija ir švietimą. Darbo uždaviniai, padedantys siekti užsibėžto tikslo:

Tyrimo metodai: mokslinės literatūros lyginamoji analizė, kokybinis tyrimo metodas – antrinių šaltinių , tai yra įvairių Vilniaus meisto veiklos dokumentų, analizė bei kiekybinis tyrimas – apklausos rezultatai ir turimais duomenimis. Darbo struktūra. Teorinėje darbo dalyje apibrėžiama miesto masiniai renginiai ir įvaizdžio kūrimo ypatumai, tai pat analizuojama miesto viešinimo espektai. Tai pat aptariama visuomenės švietimo nauda ir kokie pagrindinia dalykai suburia miesto bei užsinio turistus į miesto renginius. Analitinėje kursinio darbo dalyje pateikiami ir analizuojami tyrimo rezultatai, atlikto siekiant išanalizuoti Vilniaus miesto marketingo priemones, kaip miesto įvaizdžio formavimo elementus. Šioje dalyje tai pat analizuojamas esamas ir dar kuriamas Vilniaus miesto įvaizdžio detales, bei masinių renginių tematikas Vilniaus meiste.

Kievienas miestas turi savas tradicijas, tai pat ir masinių renginių, kurie suburia labai daug visuomenės, tai pat miesto svečių – turistų. Juk tokie renginiai, kurie yra nemokami ir vieši žmonėms labiausiai ir patinka. Vilnius, kaip Lietuvos sostinė žinoma kas karta bando nustebinti kokiu nors vienu ar kitu naujesniu renginiu, kuriame galėtu apsilankyti visi. Beabejo yra tradicinių masinių renginių, kurių tikrai nepamiršta Vilniaus miesto savivaldybė. Bet kas apskritai yra renginys? Renginys – tai ugdymo forma, kuri skatina piliečius ir plačiają visuomenę susiburti kuo dažniau ir dalyvauti miesto gyvenime. Žinoma past renginys visada turi būti suplanuotas, organizatoriai visada viską sugalvoja taip, kad idėja tiktu miesto gyventojams, o svečiams tai būtų unikalu ir nauja.Žinoma tai pat masiniai renginiai turi tikslų, kurie dažniausiai yra įgyvendinami ir pasiekiami. Vienas iš tikslų yra: 1. Lėšų surinkimas. 2. Marketinginė komunikacija. 3. Benfruomenės vystimasis. 4. Savitarpio santykių vystymas. Šie tikslai iškeliami tam, kad miesto masinis renginys (Vilniaus) išpyldytų visus reikalavimus ir lūkeščius. Kiekvienas toks renginys reikalauja didelio pasiruošimo ir kruopštaus suplanavimo. Jau žinome, kad masiniai renginiai yra ne tik labai naudingi ir linksmi, bet juose vyksta labai daug nesusipratimų ir nereikalingų įvykių. Masiniai renginiai dažniausiai suburia tikrai nemažai žmonių, tokio pobūdžio renginiuose dalyvauja ne tik Vilniaus miesto gyventojai, bet ir svečiai, žmonės atvažiuoja ir iš kitų miestų, tad sunkiausia yra suvaldyti tokį žmonių srautą. Juk dažniausiai per tokius renginius įvyksta ir labai daug vagyščių ir kitokių blogų atsitikimų, kurių tikrai reiktu išvengti norint, kad masinis renginys ir jo tematika, bei sugalvotas tikslas nusisektu ir netūrėtų jokio blogo atgarsio spaudoje ar žiniasklaidoje. Kad masinis renginys nusisektu reikalinga tikrai didelė komanda žmonių, kurie prižiūrėtų ir kontorliuoti gyvntojus ir miesto svečius. Dažniausiai masinis renginys asocijuojasi su kokia nors Kaziuko muge, Kultūros naktim, Sporto šventėmis (sutiktuvėmis) ar istoriniu paminėjimu, kaip Sausio 13 ar Vasario 16osio, bet iš dalies masinių renginių tematika ir yra tokia, atspindinti mūsų gyvenimą, tradicijas, papročius ir naujoves, kurias sužinome iš kitų šalių. Tokios tematikos ir yra pagrindinis masinių renginių varykliukas, suburiantis minias žmonių ir skatinantis komunikacija, pažinimą ir tai pat bando dar labiau įtraukti visuomenę į kultūrinį miesto gyvenimą bei ritmą. Taigi apibendrinus masinio renginio naudą ir tematiką, galime pasakyti, kad tai vienas iš geriausių viešinimo būdų Vilniaus miestui ir ne tik, bet ir puikus būdas suburti žmones, tiek pradedant nuo mažūjų vaikų iki garbaus amžiaus senolių.

  • Menai Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 29 puslapiai (8108 žodžiai)
  • Kolegija
  • Menų kursiniai darbai
  • Microsoft Word 616 KB
  • Masiniai renginiai Lietuvoje / Vilniuje
    10 - 8 balsai (-ų)
Masiniai renginiai Lietuvoje / Vilniuje. (2016 m. Gegužės 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/masiniai-renginiai-lietuvoje-vilniuje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 16:16