Maudymosi kostiumėlių parduotuvės rinkodaros uždaviniai Rinkodaros projektas


Marketingo projektas.

Maudymosi kostiumėlių parduotuvės rinkodaros uždaviniai Rinkodaros projektas.


1P (prekė) – Moteriški maudymosi kostiumėliai, kelnaitės, liemenėlės.

3P (pateikimas) – Vilniaus miestas: PC „Akropolis“, PC „Ozas“, PC „PANORAMA“.

4P (rėmimas) – Reklama. Reklama televizijoje, plakatuose, stenduose, internete, skrajutėse.

Pardavimų skatinimas. Dalinamos skrajutės prie įėjimo į parduotuvę, lojalumo kortelėse kaupiami taškai, perkantiems prekių už 100 Lt, kitam apsipirkimui taikoma 15% nuolaida. Išleidžiant daugiau nei 150 Lt su lojalumo kortele taikoma papildoma 5% nuolaida. Nuolaidos iki 35% praėjusių metų kolekcijoms.

Asmeninis pardavimas. Kiekvienoje parduotuvėje dirbs po 2 darbuotojus. Vadybininkai siūlo prekes įvairiuose prekybos centruose.

Ryšiai su visuomene. Rengiami gimtadienio renginiai, per kuriuos dalinamos nemokamos atvirutės su palinkėjimais. Naujos kolekcijos pristatymai, bendravimas su užsienio tinklais.

2. Yra 5 rinkodaros orientacijos, kuriomis gali vadovautis įmonė. Mūsų įmonė pasirinnko prekės orientaciją, nes gamina aukštos kokybės ar išskirtinių savybių prekes.

Apklausos apimtis – apklausoje dalyvavo visi Lietuvos gyventojai. Imties dydis: 102 respondentų.

Apklausos laikas – apklausa buvo vykdoma vieną mėnesį.

Anketos atsakymai pateikiami diagramose ir apibendrinami gauti rezultatai:

Pirmo klausimo pagalba galima teigti, kad daugiausiai apklausoje dalyvavo moterų, iš viso 88,2%, o vyrų buvo tik 11,8 %. Šis klausimas padėjo nustatyti, kokiai lyčiai teiksime didesnę maudymosi kostiumėlių pasiūlą.

Trečiasis klausimas atskleidžia kokios yra apklaustųjų vidutinės mėnesio pajamas. Net 70 % apklaustųjų teigia gaunantys iki 1000 Lt mėnesines pajamas. Mažesnė dalis 18 % apklaustųjų teigia, gaunantys 1000-2000 Lt pajamas, o mažiausią dalį užimė apklaustieji, kurių mėnesinės pajamos yra 3000 Lt ir daugiau. Šio klausimo dėka, sužinojome, kad apklaustieji negauna didelių pajamų.

Ketvirtasis klausimas parodė, kad netgi 79% perka ir mėgsta nešioti atskirus maudymosi kostiumėlius. Tik 6 % respondentų perka atskirus, o 15% priimtini abu variantai.

Penktasis klausimas parodė kiek vidutiniškai pajamų klientai skiria maudymosi kostiumėliams įsigyti. Didžioji dalis apklaustųjų skyrė 50 – 100 Lt pajamų, tai yra 62%, o mažiausiai respondentų gali skirti 300 Lt ir daugiau kostiumėliams įsigyti. 1 % neatsakė į klausimą. Iš to galime daryti išvadas, kad labai nedidelė dalis žmonių gali išlaidauti.

Šeštasis klausimas parodė, kad 54 % apklaustųjų pirkdami maudymosi kostiumėlis labiausiai dėmesį atkreipia į išvaizdą. 23 % žiūri į kainą ir kokybę. Pasirodo, kad kokybė neturi labai didelės reikšmes.

Septintasis klausimas atskleidė, kad pirkėjams yra visai nesvarbi konsultanto nuomonė – 75 %, o tik 23 % konsultantas turi įtakos pirkimui. 2 % neatsakė į klausimą. Šio klausimo pagalba, sužinojome, kad konsultantas visiškai neturi jokios įtakos prekės pirkimui.

Aštuntasis klausimas atskleidė, kad net 86% apklaustųjų nuolaidos ir akcijos turi įtakos besirenkant maudymosi kostiumėlius, 14% akcijos neturi jokios įtakos.

Devintasis klausimas parodė, kad žmones labiausiai patraukia reklama internete – 60%. Mažiausiai reklama pritraukia spaudoje, tik 9%. Reiškia, internetiniai puslapiai ir televizija labiausiai pritraukia žmones.

Dešimtasis klausimas parodė, kad 69% žmonių maudymosi kostiumėlius perka vasarą, mažiau pavasarį – 22%. O mažiausiai perka rudenį – tik 4%. Darome išvadą, kad vasaros sezonu labiausiai yra perkami maudymosi kostiumėliai.

  • Marketingas Projektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 31 puslapis (3081 žodis)
  • Kolegija
  • Marketingo projektai
  • Microsoft Word 227 KB
  • Maudymosi kostiumėlių parduotuvės rinkodaros uždaviniai Rinkodaros projektas
    10 - 5 balsai (-ų)
Maudymosi kostiumėlių parduotuvės rinkodaros uždaviniai Rinkodaros projektas. (2016 m. Balandžio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/maudymosi-kostiumeliu-parduotuves-rinkodaros-uzdaviniai-rinkodaros-projektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 16:43